Et par gode dage... not..


  • LOL :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    HAHAHAHAHAHAHAH den fanduct er noget af det sejeste jeg har set :clap: :dance:


    Hehe ja der forgår kun Ghetto modding hjemme hos mig.. Ikke noget af alt det der forfængelige kvinde modding med lys og bløde kurver ;) :D Nej herhjemme er det Maler Tape og kvalitets grej der gør sig gældende. Hmm må sq vidst hellere få smidt et sæt Polstrede Terninger til at hænge foran for at fuldende temaet... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Hehe ja der forgår kun Ghetto modding hjemme hos mig.. Ikke noget af alt det der forfængelige kvinde modding med lys og bløde kurver ;) :D Nej herhjemme er det Maler Tape og kvalitets grej der gør sig gældende. Hmm må sq vidst hellere få smidt et sæt Polstrede Terninger til at hænge foran for at fuldende temaet... ;)


    Så vil der bare mangle en Wunderbaum til at fuldende værket. :P :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • jeg takker for det, øv øv øv

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • weeee nice der Daniel! ;)
    Jeg kan se at du er blevet inspireret af Bachelor køkken-stilen!
    det eneste du mangler er da at placere den oven på dit komfur.. ellers er det ikke et rigtigt billede fra dig.

  • hmm..du burde stille op til intels modde konkurrance.! :P ... arj..:P :)


    Nu snakker i om at være uheldige:P
    Det hirl startede i starten af januar, jeg ville have ny spand for min 700 mhz med gf 2 gts ku ik så møj mere...:P
    Så købte abit nf7, barton 2500+, og et rad. 9600 pro. YEEHAAAA, så skulle der fandme games, men nej, jeg hiver hele lortet sammen og der sker ikke noget, hmm.. cpu er død, nåhh pyt med det, jeg bruger så ny mb gamle cpu og gamle gfk, så en morgen vil min spand ikke starte, gfk er røget. ævæv, nåhh gf 2 gts ryger i den, og jeg smutter afsted til lan, og kl 10 fredag aften så siger det puff 10 fps i cs og mb ryger sig en tur. nu er det 1 februar.
    hmm.. ind med mobo(fik lige mit gfk back dagen før), i med gammel mobo gammel cpu og ny gfk weee det futter der ud af.(min nye cpu har shg fået væk og de ved ik hvornår de finder den), der går 1 dag, så vil mit gamle mobo ikke mere...:/ på det her punkt er jeg overdrevent nede og har en vildere deprission.
    nu er d. 20 februar, jeg har fået mit nye mobo igen, og gfk kom dagen efter, og puff mobo virker stadig men gfk er død, så ind med det. jeg besluttede her at købe et nvidia kort, nu fik jeg min cpu back, jeg kører stadig med gts, weee, men glæden var kort, den futtede os sig en tur, eller den ville bare ikke.
    Nu var jeg virkelig sur/vred/på randen af sammenbrud. jeg fik min nye cpu igen, den virkede weeeeeeeee... så fik jeg mit gfx og det virkede oz bare der ud af weeee.... og nu kører det.


    Det skal lige siges at i den tid blev min scooter smadret, min seng gik i stykker og jeg havde bare ingen penge.


    Og at al montering foregik under alle de rigtige omstændigheder, dårligt lys, en smule vold:P, køling af cpu var på det tidspunkt en vulcano 7+, så der var problemet ikke, alle skruer var korrekt monteret sammen med knapper osv.


    Nåååh, min fon blev oz lige smadret. den røg på gulvet uden at jeg havde set det, og så komn jeg til at træde på den! :/ ....


    så alt i alt, jeg føler mig som anders and, og tør knap stå op om morgenen, fordi at jeg ved der kan og VIL gå noget galt.!


    Over and out.!


    Edit: sry to all, det blev lidt af en lang stil :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Ja puha.. tror du ikke bare du skal låse døren og ligge dig ned under din seng? ;)


    Jeg har overvejet det, men der er sq for støvet og min skole skal jo desv oz passes! :( ...


    ellers havde jeg gjort det, så havde jeg købt 1½ ltr cola en pose chips og så fundet min gamle Game Boy frem, den går sq ik sådan lige i stykker, og så bruge et par dage på at gennemføre Warioland og spuermario 2. !!! :P ...