Blaster vil ikke gå væk!!

• Hej hej..

Min ven har et problem.. Han har fået blaster..
    Jeg skulle hjælpe ham, så jeg sendte ham Packen fra Microsnot som lukker huldet.. Men når han trykker på accepter lige inden han skal til at installere det, så lukker installitionen bare.. Hvad kan dette være?? Jeg har oplevet dette før.. Og jeg synes det er herre træls.. Men ved ik hvad det skyldes..

Please! HJÆLP!! :boxed:

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hej hej..

Min ven har et problem.. Han har fået blaster..
    Jeg skulle hjælpe ham, så jeg sendte ham Packen fra Microsnot som lukker huldet.. Men når han trykker på accepter lige inden han skal til at installere det, så lukker installitionen bare.. Hvad kan dette være?? Jeg har oplevet dette før.. Og jeg synes det er herre træls.. Men ved ik hvad det skyldes..

Please! HJÆLP!! :boxed:

Det er jo fordi Blaster forhindrer at den pakke installeres - Først væk med blaster og så ind med updates.... ;)

• arh hvad!! Det gjorde den ikke dengang jeg skulle installere den :boxed:

Men mange tak for hjælpen!

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Hmm.. fixtoolet siger at den ikke har blaster, men det er altså nøjagtigt det, som blaster gør, at den gør!!! Det med at lukke holdet virker stadig ikke ;( Kan i ikke hjælpe ??

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Man kan holde blaster ude, hvis man efter reinstallation og inden man får net, slår den indbyggede firewall til,

Herefter går man på nettet - henter alle de patches man ønsker, installerer et fornuftigt virustool - opgraderer dette og evt. en mere prof. firewall.

Nu kan man slå den indbyggede firewall fra og man er kørende.

Held og lykke

/Henrik

• du kan bare starte computeren i fejlsikret tilstand, på den måde kan du fjerne den manuelt... filen ligger højst sandsynligt i C:\windows\system32 og den har altid heddet "MSblaster" hos mig.. Og jeg mener virusen skal ha adgang til nettet for at ku køre, så du kan samtidig installere updaten i fejlsikret.
    Held og lykke!
    ;)

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB