Spiller i lol

  • hvilken ser fortrækker du ? 11

    1. Spiller ikke lol (5) 45%
    2. Eu - West (3) 27%
    3. Eu - Nordic/East (2) 18%
    4. Spiller på begge (1) 9%

    kom til at tænke over hvor mange her inde der egentlig spiller lol ?
    og hvilken server folk fortrækker ? EuW eller EuNe


    /dwmc

  • Gør jeg stadig ;) sliver hell ftw. Faktisk gamer jeg det lige nu.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg holder mig til Dota2 pt.
    Har kun prøvet lol få gangen. Sad her for nyligt og surfede en smule rundt og faldt over en som lavede lidt nerd-rage omkring at riot jævnligt lavede nye heroes som var lidt overpowered i forhold til de "gamle" og man så skulle "købe" dem, kom til at tænke over om det bare er ingame point eller om man virkelig skal bruge sine irl-money bare for at kunne bruge en bestemt hero?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Nej alle champs og runes kan købes for ip som man optjener ved at spile. Man kan også købe champions for rp som er deres micro transaktion currency. Kun skins er udelukkende for rp. Du burde gi ðet en chance ;-)

  • Jeg spillede Dota i sin tiden (Warcraft III) - og senere blev det til Heroes of Newerth. Nu spiller stort set alle mine venner LoL, men jeg har simpelthen ikke mod på at starte på moba-genren igen. Havde det været Heroes of Newerth havde jeg nok spillet med, men orker ikke til at sætte mig ind i LoL. I øvrigt bryder jeg mig heller ikke grafikken i spillet, men det er jo en personlig sag ;) - Og ingen creep-denies? Hmmm!

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • hehe jeg brugte også et par år på at hade LoL meget intenst.
    men så blev jeg lokket ilt at prøve det, glemte det nogle måneder og begyndte så igen og er blevet temmelig bidt af det.
    men har så også en flok irl venner at spille med.


    men det der fascinerer mig ved det er det taktiske i spillet samtidig med at man skla reagere meget hurtigt på det der sker omkring en.
    har kun kort prøvet dota2 og det kunne jeg slet ikke med, men er også vandt til lol og deres grafik ;-)

  • Det er vel den med anonymitet og internet om igen..
    det er rigtigt at det er et halv træls comunity bogeb gabge :)
    har selv fundet 4 irl kammerater at spille med så vi morer enormt meget :)