Mystisk muse problem

  • Min mus kan virke fint et stykke tid hvor efter den delvist holder op med at reagere på V-klik. Samme problem på begge mine mus. en trådløs (logitec G7) og en med ledning (billig logitec et eller andet).


    Kan fixes ved at logge af og på. windowstast-L


    Hvorefter den køre fint et stykke tid igen.


    Vil mene at mine drivere er de nyeste.


    Windows 7 og 8.1


    Min pc består af:


    Gigabyte Z87-HD3 bundkort
    I5-4670k CPU
    16GB ram
    AMD Firepro v4900 GFX
    Og en ældre HD

  • Jeg kan godt skifte mellem tabs vælge links osv i firefox men jeg kan ikke minimere eller lukke firefox ned med venstreklik...


    Men kan ikke skifte mellem tabs i Opera men kan godt lukke programmet ned??????


    Køre med 2 skærme BTW... ved ikke om det kunne ha noget at sige.... Tvivler, men fatter intet af det her, så anything goes.

  • installer på ny intel chipset driver til bundkortet

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • Som de to andre også siger - geninstaller din setpoint driver - og få opdateret din chipset driver hvis det ikke allerede er gjort.. Hvorfor?
    Jo chancen for at to mus har en periodisk fejl på venstre museknap er meget meget små - og chancen for at det er software relateret er MEGET større ;-)

  • Min kære gamle G7 mus er ikke længere. Den er blevet offer for min letsindighed og min 15mdr. gamle søns glubbene appetit.


    Han har lige kunne nå den oppe på mit skrivebord og har tygget så meget på mussehjulet at gummiet har udvidet sig i en sådan grad at den miderste knap har fået hairtrigger. dvs den mindste berørelse har aktiveret den. hvorefter den har hængt. Og lavet de fejl jeg har bokset med i ca. 10 dage nu.....


    Så er på jagt efter en fed trådløs mus....


    Tak for hjælpen og Godt nyt år derude :-)