Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at kunne logge ind på origin? den siger
Det er pt ikke muligt at logge ind online!
Origin problem
-
-
-
fandt ud af hvad der var galt. Eset virus program gik ind og lavede noget lort. selv om det var slået fra. nu håber jeg bare at det problem med browseren virker.
Origin og BF4. Damm sorry to say. Men de er amatør. Aldrig har jeg oplevet så mange problemer med noget. Hvis man ikke er tæt på halvt geek så kommer du aldrig til at spille BF4
-
DU kan da altid kontakte deres "fantastiske" live support
-
Hvis du kan fortælle mig hvor den er
jeg har nok brugt 1 time på at finde ud af hvordan jeg skrev til dem. Hvilket jeg aldrig fandt ud af. Det er VIRKELIG amatør lavet. fatter ikke hvorfor de ikke køre BF 4 over steam. Det virker 100 gange bedre. også kan man spøger om hjælp.
Af dem som jeg kender har 50% haft massive problemer med BF4 og origin.!! Hvor vi har brugt 4 timer på en vens BF 4. 4 mennesker. er der et sted man kan sende regningen? Det bliver ca 13000 kr
-
Deres support er gået ned af bakke længe.
Du skal "tale med en rådgiver" og stil dit spørgsmål i kassen - Og så trykker du "Jeg har STADIGVÆK brug for at tale med nogen" og så får du ENDELIG et telefonnummer du kan ringe til.
Dette er dog den Danske side - Mener den britiske giver dig en chat popup du kan bruge.
-
Deres support er gået ned af bakke længe.
Du skal "tale med en rådgiver" og stil dit spørgsmål i kassen - Og så trykker du "Jeg har STADIGVÆK brug for at tale med nogen" og så får du ENDELIG et telefonnummer du kan ringe til.
Dette er dog den Danske side - Mener den britiske giver dig en chat popup du kan bruge.
Ja du skal være på den amerikanske eller engelske udgave hvilket du kan vælge dig frem til på Deres side.
Sendt fra min SM-N9005