IOS 7 hvad synes i?

  • De fleste har vel set de meget tidlige reviews af IOS 7. Er selv iPhone 4 indhaver og synes selv der er kommet en del virkelig lækkere forbeninger i opdatering. Dog oplever mange af de samme problemer som folk har klaret over på diverse forums rundt omkring.


    Min iPhone 4 bliver mere langsom når jeg har flere tabs åben, og selve styresystemet ser ud til at bruge mere RAM/CPU kraft. Det er dog ikke så slemt, hvis jeg bare sørger for ikke at havde så meget åben, eller bliver med at åbne ting, da de mange animationer ser ud til at sætte meget pres på min gamle iPhone 4. Lidt off topic men så flere personer klage over at der var sket for mange forandringer... det er da også bare umuligt at gøre alle tilfredse :rolleyes:


    Ellers er jeg endelig meget glad for de nye funktioner, som kom med i opdateringen, alt lige fra kontrol panelet til udseendet. Hvis jeg selv skulle gi IOS 7 en score vil den ligge omkring 7/10. Grunden til en lidt 'lav' score er at der er nogle mangler her og der, og dårligder ydelse generelt. Men vil endelig godt høre hvad folk på Tweak, har af oplevelser med det nye IOS 7.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • jeg er virkeligt ikke glad for det, det er forvirrende med alle de nye farver og swipes - jeg hader swipes...

    Ja hvis du hader det, så kan jeg godt forstå dig ;-)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Synes ikke det var specielt kønt da jeg installerede beta 1 tilbage i juni, men er efterhånden blevet rigtigt glad for det.
    Før havde jeg jailbreaket iOS 6, og en masse addons, men langt de fleste addons jeg brugte er nu implementeret i iOS7.


    Og med hensyn til dårlig ydelse på en iPhone 4, så er det vel mere eller mindre forventet.
    Det er den ældste iPhone der kan installeres iOS 7 på, så det er nok ikke der man skal forvente den bedste ydelse.
    Er vist nok også en del ting der ikke er tilgængelige i iOS 7 på iPhone 4, pga hardware begrænsningerne.


    Jeg glæder mig i hvert fald til at få min 5S'er og den nye iPad når den kommer. :)

  • Quote

    Synes ikke det var specielt kønt da jeg installerede beta 1 tilbage i juni, men er efterhånden blevet rigtigt glad for det.
    Før havde jeg jailbreaket iOS 6, og en masse addons, men langt de fleste addons jeg brugte er nu implementeret i iOS7.


    Og med hensyn til dårlig ydelse på en iPhone 4, så er det vel mere eller mindre forventet.
    Det er den ældste iPhone der kan installeres iOS 7 på, så det er nok ikke der man skal forvente den bedste ydelse.
    Er vist nok også en del ting der ikke er tilgængelige i iOS 7 på iPhone 4, pga hardware begrænsningerne.


    Jeg glæder mig i hvert fald til at få min 5S'er og den nye iPad når den kommer. :)


    Ja desværre hænger jeg stadig på min iphone 4 :-) har dog snart planer om at skifte til en htc one.


    Iphone 5s :o den må had koste en bondegård. Synes faktisk for første gang i et stykke tid at det vil være værd at opgradere til den nyeste iphone.


    Kunne virkelig godt lide de forandringer som er blevet lavet ved iphone 5s. Men så kom prisen. :-( forhåbentlig kan den scores billig når den kommer til Danmark

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB


  • Ja desværre hænger jeg stadig på min iphone 4 :-) har dog snart planer om at skifte til en htc one.


    Iphone 5s :o den må had koste en bondegård. Synes faktisk for første gang i et stykke tid at det vil være værd at opgradere til den nyeste iphone.


    Kunne virkelig godt lide de forandringer som er blevet lavet ved iphone 5s. Men så kom prisen. :-( forhåbentlig kan den scores billig når den kommer til Danmark


    Prisen er ikke så vigtig for mig.
    Køber dem (en til mig og en til damen) alligevel direkte hos Apple.
    Gider ikke skifte abonnement, da jeg er fint glad for mit billige Oister abonnement.


    Frygter faktisk mere prisen på den nye iPad end på iPhonen. :)