Budget tablet max 1300.kr

• Hejsa, jeg vil købe en tablet til min lillebror. Han skal kun bruge den til børnemusik og børnespil, men den må meget gerne kunne klare nogle store opgaver og spil som Temple run 2 uden lagg.

Ved der findes Asus Memopad som jeg blev anbefalet og selvfølgelig Nexus 7. Men er der kun disse 2 til mit budget? Den skal kunne købes i en butik nær køge= Hifiklubben, Elgiganten, Fona, Expert, Bilka og Computercity.

Så håber i kan komme med erfaringer med bl.a. Asus memopad og andre i budgetklassen. Mvh. Frederik

• Hejsa, jeg vil købe en tablet til min lillebror. Han skal kun bruge den til børnemusik og børnespil, men den må meget gerne kunne klare nogle store opgaver og spil som Temple run 2 uden lagg.

Ved der findes Asus Memopad som jeg blev anbefalet og selvfølgelig Nexus 7. Men er der kun disse 2 til mit budget? Den skal kunne købes i en butik nær køge= Hifiklubben, Elgiganten, Fona, Expert, Bilka og Computercity.

Så håber i kan komme med erfaringer med bl.a. Asus memopad og andre i budgetklassen. Mvh. Frederik

Kan kun sige at du får hvad du betaler for, hvis du er klar til at betale de ekstra penge for en nexus 7 (2013) så er den selvfølgelig bedre end en Asus memopad, og ifølge reviews er nexus 7 selvfølgelig den bedste (koster så os mere) men hvis du er absolut på et stramt bugdet. Så er Asus memopad fin til det du skal bruge den til.

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• Hvis det blir Nexus 7 er det 2012 modellen, og så skal den også ned på de 1300.kr eller under op til jul. Tak for det.
    Kan du anbefale andre modeller man kan få i butikkerne eller er der kun de 2 på dette budget?