Gamer computer

  • Forum \ Hardware \ Generel hardware
    Rapporter til Admin | [Blocked Image: http://www.hardwareonline.dk/graphics/wstar.png]
    Gamer computer
    Af Gæst Adel21 | 07-07-2013 22:31 | 23 visninger | 2 svar, hop til seneste
    Hej folkens


    Jeg skal til at samle penge til en gamer computer og ved ikke hvor mange penge jeg skal samle da det er nogle år siden jeg har fuldt med i hardware verdenen da jeg er konsol gamer. Da jeg skal have ne gamer computer da jeg er træt af konsoller samt det at kunnne spille flydende samt med bedre grafik har jeg kiggede lidt på hardware på det seneste for at se resultater fra de nye intel processer samt nvidia grafikkorts osv.


    Jeg har tænkt på at samle en selv, selvom det kommer til at være første gang tror jeg har styr på det blot der er manualer til stikkene. hardware ved jeg godt hvor skal monteres på bundkortet osv. haha men største bekymring var kølepastaen fordi har set at man skal fordele det, men efter jeg har undersøg tdet ldit behøver man ikke at fordele det blot det har en størrelse med en ært.
    De spil jeg spiller er fps spil, som cod serien samt bf3 og de kommer til at spille de kommende udgivelser samt bilspil og strategi spil.
    jeg har tænkt på at samle ca. 12.000 er det nok til en gamer computer der kan køre spil på high/ultra dvs ca 10.000 til selve computeren og en benq skærm til ca . 2000 kr. samt hvor længe holde setupet til før man skal udgradere så man forsat kan køre spil i de høje opløsninger.


    på forhånd tak for hjælpen


    Adel