Selvbyg gamer computer

  • selvbyg computer, Sælger selvbyg computer. Egnet til WoW, Diablo3, osv. Den er vanvittig hurtig og kan spille på højeste grafik på alle spil jeg har prøvet, den lagger aldrig! Den kostede 8500kr fra ny og er næsten ikke brugt, grundet jeg ikke spiller sådan nogle spil længere


    Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, build 7601).


    Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 3.20GHz Ver: 08.00.15


    Hukomelse: 8192MB RAM DirectX-version: DirectX 11


    Skriv endelig hvis der er spørgsmål :)


    Byyyd alle bud modtages med smil :9xo

  • Det var dog den underligste salgstråd jeg længe har set.
    Den er lagt på et "nørde" fora, hvor folk vil have specifikationer.


    Du skriver gamer PC. Den vigtigste og dyreste enhed i et gamer system er grafikkort og det skriver du intet omkring?


    Det her virker godtnok underligt.....

  • man skal ikke bedømme folk på den måde. det kunne jo være at sælger ikke har tid eller ligger syg med et eller andet

  • Det er fordi jeg ikke er vildt god til det med computere, derfor fik jeg også bygget en af en sælger. Fik af vide jeg skulle tjekke dxdiag og det var det eneste jeg kunne finde derinde. Ved i hvor jeg kan tjekke de andre speccs?

  • Download cpu-z
    Der vil du kunne se det meste. Ellers er det bare at åbne kabinetsiden og kigge :-)
    Alt også ram, bundkort, grafikkort, harddisk, kabinet og strømforsyning er alt sammen relevant for prisen.

  • Ja du kan enten gemme en dxdiag fil og smide den op på Peecee.dk, eller hente CPU-Z og GPU-Z og finde information om Bundkort, RAM, Processor og Grafikkort. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |