alien vs predator 2 grafik problem

• Hejsa har følgene system:

Sea sonic Super silent 460w power supply
    P4 3.06 GHz [HT
    Asus P4T533-C [Bios 1010C den nyeste]
    Asus 9800XT 256Mb
    512mb 1066Mhz Rdram
    SB Audigy Platium Ex
    Level one Netswitch card 5 ports
    Scsi controller
    Plextor 12/10/32S Brænder
    UltraPlex 40max
    50 Xmax cdrom
    Seagate 120GB 8MB Cache 7200 rpm
    Maxtor 120Gb 5400rpm 2mb cache
    Seagate Barracuda V 120Gb 7200rpm 2mb cache
    Sata Seagate Baricuda 160GB 8mb cache
    Sata Seagate Baricuda 160GB 8mb cache
    adaptec seriel Sata contoller

Når jeg bliver taget til fange i Alien vs predator på en station/fængsel flipper grafikken ligesom Gta vice city gjorde når man havde et geforce fx,det er når man sidder under en elevator den gør det, er der andre som har samme problem med et nvidia eller et radeon kort af nyere stand, som f.esk 9800pro/xt fx5900/5950 eller hvad?

Har du opdateret spillet til den nyeste version

Ja kører med 1.0.9.6 som er den version, jeg har også prøvet at køre med catalyst 4.1/4.2/4.3 intet hjalp.

Jeg har nøjagtig det samme problem, men det er til at leve med da det kun sker det ene sted.. I løbet af hele spillet.

Gør den det også efter du er kravlet ud af elevatoren altså fra under den? , også da man kommer ind og ser ham blive taget af den alien der suger sig til hans hoved, for den gør det både under elevatoren og da jeg kommer idn til han ;(

• Det er under elevatoren, det sker føste gang, og med lidt held også finder jeg også knappen, kvavler så ud, også kan jeg komme til høre hvor man ser den mand blive taget af den alien, der suger sig til hans ansigt der sker det også for mig, derefter har jeg ingen problem, men det kan være forskellen på 9800pro som du har og mit 9800xt, ved det ikke, men måske.

En anden ting der hvor man snakker med ham man skal hente en pakke, hvad er det nu man skal der?
    Der kommer 2 vagter ud af en dør ,dette er i første rum inden man swømmer under vand, er det der man skal ud gennem den dør de åbner? eller efter man har svømmet? og kommer til det andet rum?