Ombygning af stationær

  • Prøv og vent en uge med indkøb af computeren, da som du nok har set her på siden. Har AMD en event på Hawaii denne uge tror jeg, derfor er det nok en bedre ide hvis du ventede med at købe computer delene.


    http://www.fudzilla.com/home/i…aii-event-on-september-25


    Og hvis du nu ikke gider at vente på deres nye serie. Kan du jo altid bare nyde de lavere priser på amd/nvidia grafikkort. Men ellers kan du jo kigge på benchmark test.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Nu når du skriver at du synes Radeon HD 7970 er lidt foran GTX 770 pga den lavere pris. Er det lidt det samme med GTX 760? Der er jo omkring 800kr at spare?


    HD 7950 er et bedre køb en et GTX 760 pt.
    Men som Jesper nævner ser det ud til at AMD er lige på nippet til at lancere deres næste serie af grafikkort, så det kan måske betale sig at vente lidt.


  • HD 7950 er et bedre køb en et GTX 760 pt.
    Men som Jesper nævner ser det ud til at AMD er lige på nippet til at lancere deres næste serie af grafikkort, så det kan måske betale sig at vente lidt.

    Kan ikke vente på de får de kort smidt på marked :-) Som det ser ud pt bliver det et http://www.proshop.dk/Grafikko…in-Frozr-4GB-2421207.html .. Er dog i tvivl om jeg skal ofre de 800kr ekstra og så købe et 770 istedet? Kommer til at bruge kortet til BF4, COD Ghost og lignende. Synes dog de 800kr det ekstra koster er en hel del mere procentmæssigt at smide for et kort, der måske ikke er så voldsomt meget bedre? Vil naturligvis godt opnå en høj detaljegrad i de spil jeg skal spille

  • Jeg kan absolut ikke anbefale dig at købe et så dyrt GTX 760. Til 1680x1050 får du næppe brug for mere end 2 GB VRAM, og så kan du spare 700 kroner med f.eks. et Gigabyte GTX 760 2GB. Eller hvis du virkelig ikke er tryg ved de 2 GB, så kan du tage et Radeon HD 7950 til næsten samme pris - det har 3 GB som standard.