Ejer af LG mobil i næstved og omegn

• Min LG Optimus 3D er desværre død over weekenden, druknet af øl. Den vil ikke lade mere og da det batteri der var i den er fladt, derfor leder jeg efter en som i Næstved eller omegn har en LG mobil som bruger samme batteri.

Batteriet hedder: FL-53NH og skulle eftersigende også være i andre LG mobiler som LG G2X, OPTIMUS 2X, P990 og P999, måske endda flere (se lige på batteriet). :)

Jeg kan vel godt give en lille 6-pack øl eller sodavand alt efter hvad behager, for besværet :)

Mvh.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

• Hvis den har været i øl, så hjælper det intet at lade den tørre. Og du skal IKKE sætte strøm til, så griller du den. Smid den ned i et bad med isoprofyl alkohol, og lad den ligge natten over. Dernæst skal du lade den ligge på en radiator i et døgn. Dernæst kan du være heldig, at den virker :9xo

• lige umiddelbart skulle den virke (gjorde den sidst inden at den løb tør for strøm), lige ud over den ikke gider lade mere, derfor leder jeg bare efter en der har et batteri der passer over i den. kunne dog godt lige prøve det trick der og se om det skulle virke :)

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.