• Giv jeres feedback! Jeg og kærsten er blevet små forelsket da vi er gamle WoW spillere... Elsker den cartoon grafik...




    http://www.wildstar-online.com/uk/#page1

    Fractal Define R6 TG --- Ekwb Hardtube Watercooled 2 x 360 Rads --- ASUS ROG Strix X370-F Gaming --- Ryzen 1600 3200@4000mhz --- Corsair Vengeance RGB Pro 16gb3200Mhz --- Evga 1080 Ti FTW3 --- Creative AE5 Soundcard --- 960 Evo 250GB M.2 SSD --- 1tb Cruzial --- Seagate 2TB --- ASUS ROG Strix XG32VQ --- Logitech G810 ORION SPECTRUM --- Logitech G900 CHAOS SPECTRUM --- Netgear Nighthawk x4s - Ninjas In Pyjamas Edition.

  • Der er en meget god grund til, at det ligner WoW, da en pæn del af Carbine folkene (som laver Wildstar) er "udbrydere" fra Blizzards oprindelige WoW team.


    Har det på samme måde med Wildstar som med World of Warcraft, der er lidt for meget børnefødselsdag over det til min smag. At de fokuserer så meget på hardcore raiding er heller ikke lige noget der taler for, at jeg kommer til at spille det. Har dog fulgt en smule med og hvis jeg ser bort fra grafikken, så er der flere ting der lyder spændende.


    Er interesseret i prøve det, om ikke andet, så for at se om PvP'en er noget ved.