En lille quiz

  • Hm, der kan man bare se... Så kører vi sgu nok lidt mere på arbejdet... :))


    Syntes nu ellers ikke det virker til så meget, men nu er det jo heller ikke min bil... Er vel en grund til det er en mercedes diesel. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm, der kan man bare se... Så kører vi sgu nok lidt mere på arbejdet... :))


    Syntes nu ellers ikke det virker til så meget, men nu er det jo heller ikke min bil... Er vel en grund til det er en mercedes diesel. *G* :))


    hehe.. det er en ret sindsyg benzin regning 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    hehe.. det er en ret sindsyg benzin regning 8o


    Rent faktisk, så er vores BENZIN-regningen på 0 kr... Så ja, det er faktisk lidt vildt når man tænker på vi kører en del .... ( Min afdeling ) .... De andre kører jo så endnu mere... også flere folk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Rent faktisk, så er vores BENZIN-regningen på 0 kr... Så ja, det er faktisk lidt vildt når man tænker på vi kører en del .... ( Min afdeling ) .... De andre kører jo så endnu mere... også flere folk ;)


    WHAT 8o det er jo pisse snyd ... jeg vil oz ha gratis benzin :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm, der kan man bare se... Så kører vi sgu nok lidt mere på arbejdet... :))


    Syntes nu ellers ikke det virker til så meget, men nu er det jo heller ikke min bil... Er vel en grund til det er en mercedes diesel. *G* :))


    hvis man regner lidt på det så er det sådan set kun 18.340km pr vogn om året *g* det er ikke meget men der er jo mange vogne ;) og det tæller

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hvis man regner lidt på det så er det sådan set kun 18.340kr pr vogn om året *g* det er ikke meget men der er jo mange vogne ;) og det tæller


    Hm... KM pr vogn mener du vel... ;)


    Jeps, vi kører meget i min afdeling bl.a., men dog intet i forhold til jyderne.... Vi laver jo også mere. :))


    PS. Hvor kraftig er TIX´en ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Høm Høm... Hvor meget benzin bruger en Mercedes Diesel ? :))


    jaja i know.. den bruger Diesol .. men vi har en benzin bil ;) you get the point :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hold da helt fest - sikke dog en interessant tråd 8o


    Hvorfor dog det Vi har da både været omkring forskellige steder i landet, en computer butik, et par restauranter, pizzariaer, pølsevogne, slagtere, Linje 3 koncert, jyder og københavnere.
    Det er er da meget hyggeligt og ikke nær så "lame" som så mange andre tråde er
    Men selvfølgelig - hvis man ikke kan skrive noget til emnet, så kan man jo altid kalde det "lame" eller skrive "det gaas - I ka' ta' det". Hvorfor ikke bare la' sådanne tråde være eller ska' man kommentere alle tråde


    - Remember thy own words ;) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hvorfor dog det Vi har da både været omkring forskellige steder i landet, en computer butik, et par restauranter, pizzariaer, pølsevogne, slagtere, Linje 3 koncert, jyder og københavnere.
    Det er er da meget hyggeligt og ikke nær så "lame" som så mange andre tråde er
    Men selvfølgelig - hvis man ikke kan skrive noget til emnet, så kan man jo altid kalde det "lame" eller skrive "det gaas - I ka' ta' det". Hvorfor ikke bare la' sådanne tråde være eller ska' man kommentere alle tråde


    - Remember thy own words ;) :))


    Undskyld - jeg glemte helt, det var en tråd på dit niveau :T GAB :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Undskyld - jeg glemte helt, det var en tråd på dit niveau :T GAB :crazyeyes:


    hvad i hulen mener du??? X(


    Det handler ikke om mig det her, det handler om at du for kun kort tid tilbage sagde at man ikke burde kommentere tråde man ikke syntes om og at alle tråde var lige gode på sin måde osv.


    - Og nu sidder du så her og kværner om både den ene og den anden tråd, og om hvor latterlige de er, så excuse me Mr. two-face, men er DET ikke I SIG SELV en smule " :lame: " ???


    :] Andre må ikke kalde tråde lame - du må godt
    Hmmmmmm...... er der noget jeg ik helt har fået fat i her? har du officielt eneret på at skrive hvad som helst herinde, imodsat hvad andre må?
    Well, I don't think so :rolleyes: og det virker - I MINE ØJNE - både selvrådigt, stædigt og selvhelligt...


    Sry at måtte tiltale dig lidt groft måske, du er sikkert til dagligt, en fin og venlig, ældre herre med sin pryd og sin pragt, jeg kan bare ikke bruge din seneste adfærd herinde til en F*CKING SHIT...!!


    (- undskyld udtrykket)


    ...And thats my 10 cents :dots:


  • Nå der er nok en lille dreng der føler sig forurettet :D Det må være hårdt :D Sikken dog du kan pludre og ævle :rolleyes: Hver gang der er en der bare kritiserer dig en smule, så himler du op med en masse ordgejl, tilsat smileys og undskyldninger. De virker desværre ikke på mig. Så drop dem.
    Helt ærligt så er jeg træt af din, IMO, falske måde at gebærde dig på - i diverse fora herinde. Men der skal jo være plads til alle og fred være med det.
    Gider ikke belæmre mit ellers så gode humør med din noget underlige leflende facon og dine postulater. Så goodbye du :rolleyes: Fremover så dropper jeg at kommentere dine indlæg. Det fører ikke til noget fornuftigt alligevel :( Og la' nu vær' med at fare i "kridthuset" igen, for jeg stopper her.
    Sådan er det bare ! Take it or leave it :rolleyes: