Hvilket Launcher til Android 4.1.2?

  • hmm jeg sætter og tænker på at prøve en anden launcher på min LG Optimus G (LS970/E975) den køre standart med Android 4.1.2 fra LG, men har altid førhen på min LG Optimus 2x P990 kørt Cyanogenmod men det kan jeg ik lige på den her endnu, og Cyanogenmod bruger Trebuchet.


    ved der findes en del så som ADW.Launcher, Apex Launcher (Free/Pro), Espier Launcher, Go Launcher EX (Free), Holo Launcher/Holo Launcher HD og mange andre.


    men hvilken ska man vælge og hva med customizing og alt det der. Fordi jeg ved ik rigtigt selv hva jeg leder efter vil bare gerne ha plads til mere widgets, iconer og ska ik bruge Google Search i toppen til en dut så den vil jeg os gerne af med så man ka bruge pladsen til andet.


    men en vigtig ting er hvordan man bruger den istedet for den standart og det, lidt hjælp vil være godt ^^;

  • Jeg bruger Nova Launcher på min Nexus 7 (4.2.1) og ADW.Launcher på min HTC Desire (2.3.7).


    De fleste er egentlig ens, men overvejer at skifte til ADW på min tablet også, da man kan inddele app skuffen i tabs.

  • Jeg bruger Nova Launcher på min Nexus 7 (4.2.1) og ADW.Launcher på min HTC Desire (2.3.7).


    De fleste er egentlig ens, men overvejer at skifte til ADW på min tablet også, da man kan inddele app skuffen i tabs.


    oki, er der noget specielt man ska gøre for at bruge en launcher som standart istedet for den phonen kommer med?


    fordi jeg kunne godt tænke mig andre ikoner, fjernelse af Google Search ik blot bare at få den væk men så man ka bruge hele skærmen deroppe.

  • 1. Download din ønskede launcher.
    2. Tryk på hjem knappen, og sæt den nye launcher til standard.


    Hvis du vil have den gamle tilbage, går du ind i programmer, finder din nye launcher og rydder standarder.


    Der kan intet ske ved at hente en launcher, vil nok sammenligne det med at sætte et nyt baggrundsbillede :)

  • 1. Download din ønskede launcher.
    2. Tryk på hjem knappen, og sæt den nye launcher til standard.


    Hvis du vil have den gamle tilbage, går du ind i programmer, finder din nye launcher og rydder standarder.


    Der kan intet ske ved at hente en launcher, vil nok sammenligne det med at sætte et nyt baggrundsbillede :)


    skulle jeg da nok kunne finde ud af, når jeg ka samle en computer, modded drivers og så meget andet men altid lige rart nok at vide hvordan man gør det mest :9xo

  • Jeg har prøvet det meste



    Og kører GO Launcher EX


    https://play.google.com/store/…m.gau.go.launcherex&hl=en


    Og elsker den, og har gjort længe.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards