Phantek PH-TC14PE - Orange

  • Jeg sætter min Phantek PH-TC14PE til salg, da jeg skal til at bevæge mig over i noget vandkøling.


    Den er så god som ny med lidt støv, hvilket vil blive fjernet inden den sælges. Den er orange, hvilket kan ses på billederne. Den er købt af en review editor fra OverClockersClub.com og jeg har stadig mulighed for at kontakte ham, hvis det bliver nødvendigt at benytte garantien. Den har dog kørt upåklageligt indtil videre, og det regner jeg også den vil fortsætte med. Den er kompatibel med Intel 1555, 1556 og 2011 og AMD 3. Original kasse haves stadig.


    Den formår at holde min i5 2500k (OC'd til 5GHz) under 68C, når jeg benchmarker, hvilket er ret imponerende for en luftkøler. Dette ses også i samtlige reviews, hvor denne køler slår selv Noctuas NH-D14.


    Prisen lyder på 350kr. eksl. fragt


    [Blocked Image: http://i48.tinypic.com/28iuufm.jpg]



    Skriv endelig, hvis mere information behøves eller bedre billeder. Jeg er ikke meget for at tage den af, da det er den eneste køler jeg har lige pt.

  • Jeg bor i Tåstrup på Sjælland, men kan tage den med til Roskilde, da jeg går i skole der.
    Prisen kan ikke gøres billigere. Det er en rigtig god pris ift. hvad du får. Den koster 668 på edbpriser.