Acer GD245HQ

  • Hej jeg har denne 120hrz skærm til salg http://www.digitalversus.com/l…r-gd245hq-p7268/test.html dog med sort fod, garantien er udløbet. Den fejler ingenting, har original emballage. Den befinder sig i Aalborg og ser helst den bliver hentet, den kan dog sendes på købers regning. + 85kr fragt.


    Start pris 750kr køb nu 1000kr.

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

    Rettet 3 gange, sidst af Falkenberg ().

  • Skærmen er stadig til salg. Korospo fik åbenbart den ide at jeg ville køre til Horsens med den nu og her, og nu svare han ikke tilbage.

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • undskyld mit sporg. men hvad fanden snakker du om. bare fordi jeg ikke har svaret, inden for 4 timer, så for du den idé jeg ikke vil købe skærmen, når du har skrevet på MANDAG. Jeg tænkte jeg bare kunne være heldig du måske lige var tættere på horsens. syntes det komplet latterligt du antager noget udfra jeg ikke svare inden for et par timer.


    helt ærlig ha´ dog lidt tålmodighed, kan ikke en gang sende dig penge før mandag, hvad er problemet lige ?


    det ikke sådan der man handler hvertfald.

  • Synes lige du skal falde lidt ned. Jeg havde skrevet 3 beskeder til dig efterfølgende, alle 3 beskeder havde du læst og ikke svaret tilbage. Så går jeg ligesom ud fra at du ikke ønsker at købe, når du siger til mig at du står og mangler en skærm her og nu fordi du sidder til lan.


    Find lige en anden tone frem unge mand :)

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • Blir da sur når du sidder og hænger mig ud, om jeg svare nu eller imorgen har det nogen betydning, når vi har en aftale?


    men unge mand mig bare, det der syntes jeg er så latterligt, at du skal sidde og "hæve" dig over mig. håber du finder en anden køber, for folk som dig handler jeg godt nok ikke med.

  • Jeg hænger dig på ingen måder ud, jeg svare dig på dine beskeder. Du skal ikke bande af mig så simpelt er det. Jeg snakker ordentlig til dig, så forventer jeg også det samme den anden vej.
    Du vælger at ignorer mine beskeder, det er ikke fair når der er andre der gerne vil have den skærm.


    Jeg hæver mig på ingen måder over dig, du får bare et svar der passer til dit sprog. Længere er den ikke.


    Den skærm er stadig din hvis du vil have den, men det kræver jo ligesom at du holder dig i dialog med mig og svare igen. Så hjælper det ikke at du læser 3 beskeder og ikke svare. Det er ganske enkelt ikke fair når der sidder en anden og gerne vil have skærmen.


    Peace! :9xo

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

    Rettet en gang, sidst af Falkenberg ().