Mayhems aurora kølevæske, ikke til 24/7 brug?

  • Sidste gang jeg skiftede vand i mit system, valgte jeg at en væske fra Mayhems, helt præcist aurora nebula blue. Det var 2 måneder siden. I dag er sølvfarven i væsken helt væk og det er blevet til en gennemsigtig blå farve i mit reservoir. Mine slanger ligner tilgengæld noget, som ikke har været skiftet i 3 år, så det ser ud som om at stort set alt sølvfarven har sat sig på slangerne. Slangerne er primochill, som jo ikke helt kan siges at være dårlig kvalitet.


    Jeg stødte så på en kommentar på overclock net (prøver lige at finde tråden) om at Aurora væsken ikke er til 24/7 brug. 24/7 betyder i denne sammenhæng så bare hverdags brug i en længere periode (6-12 måneder). Jeg kan dog ikke finde nogen anden bekræftelse på dette og kan umiddelbart heller ikke læse om det i nogen anmeldelser.


    Er der nogen, som ved noget om dette eller har haft samme oplevelse?

  • Jeg ved ikke om jeg er galt på den her men hvis væsken hed nebula blue og var sølv da du fik den og er nu blevet blå. Måske det er meningen?
    Har du nogle temps fra dengang det sølv ikke havde sat sig på slangerne? For hvis ikke temperaturende har ændret sig så er der jo som sådan ikke noget galt med det. Er selfølgelig træls det ser grimt ud.


    Skal lige siges at jeg har meget lidt forstand på vandkøling! Så kan godt være jeg bare siger noget juks det var bare lidt brain-storming :) Håber du får nogle mere habile vandkølere til at hjælpe :9xo

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Tak. Kan også se det er blevet tilføjet på produktinformationen på caseking, men er næsten 100% sikker på, at det ikke stod der da jeg købte i oktober. Burde egentlig stå på flasken :pinch: