hey alle jer som har spillet farcry om og om igen og igen, fordi den eneste bane i demoen ikke så tilstrækkelig stor som vi alle havde ønsket os!
jeg ville lige høre hvad i synes og farcry... både godt og ondt!
hey alle jer som har spillet farcry om og om igen og igen, fordi den eneste bane i demoen ikke så tilstrækkelig stor som vi alle havde ønsket os!
QuoteOprindeligt indlæg af A true pirate
Det er måske en smule svært at bedømme når man indtilvidre kun har spillet en bane, men man kan ikke komme uden om at grafikken er sindsyg flot, og det samme gælder AI fedt med lidt modstand i et FPS spil for engangs skyld, skal helt klart have spillet når det udkommer, og vil klart anbefale folk at prøve demoén..
Har også spillet demo'en igennem et par gange, ser godt ud, men lad os lige se når multiplayerdemoen kommer, har du/i forresten set at der er kommet en bane mere http://www.tweak.dk/forum/thre…15014&boardid=3&styleid=1
ja du kan tro jeg har hentet ekstra banen...
men jeg kan ikke få det til at virke...
jeg har fulgt vejledningen tror jeg!
hvad er forskellen?
Jeg var ikke synderligt imponeret af gameplayet, men grafikken er ganske flot. Specielt viker "layer" effekterne godt (de mange planter), de giver en spændende og manglende orientering.
Så alt i alt må jeg nok sige at det kun kan blive til lidt over middel.
Men måske kommer der noget mere revolutionerende gameplay-mæssigt i den fulde udgave.
jeg må nu indrømme at jeg for en gangs skyld glæder mig til et spil og så er det lige på trapperne.