Driver til NorthQ NQ-2920 HD USB Tower

• Er der en der Skulle ligge inde med Driver til NorthQ NQ-2920 HD USB Tower ?
    har ledt some en sindsyg men kan ikke finde dem og northQ svar ikke på spørgsmål så det er jo en god grund til ikke at købe deres produkter igen.
    Men jeg har stadigt brug for mit Harddisk tower så jeg håber der er en der kan hjælpen :)

Lars :)

• Nu spørger jeg sikkert dumt, men er du sikker på at du overhovedet skal installere drivere for at få din eksterne USB harddisk kasse til at virke?
    Så vidt jeg kan se ud fra en tidligere anmeldelseher på tweak, bliver der ikke nævnt nogen driver.

Så vidt jeg kan forstå på northq's support side, har de kun frigivet en driver til IDE udgaven (NQ-2900) og det ser endda kun ud til at være til gamle udgaver af windows (baseret på filnavn hvor der står 9x i).

Ellers hvis du er helt sikker på at du skal bruge en driver, kan du prøve at undersøge kassen for at finde ud af hvilken driver der sidder i den, hvis du lidt heldig kan du finde en driver fra fabrikanten af den controller chip der sidder i den.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.