Hvordan får jeg stikkende ud af ATX stikket?!

• Får 1.5 flexstrømpe af Falsk i morgen, og det skal jeg selvfølgelig ha på min psu.. meeen det er nok lidt svært og hive det over.. er der nogen der ligger inde med en guide til hvordan fa'en man får de stik ud?

jeg har intet problem med de andre.. de er lette nok..

på forhånd tak :)

• he he nå ok. det nævnte du jo heller ikke noget om. jeg ved ikke lige hvordan man skiller det stik ad. da jeg ikke selv gad at gøre det. men jeg kender en der loddede alle ledningerne af inde i hans psu. og han sagde at det var et kæmpe arbejjde. og at han ikke ville anbefale det på den måde.

men hvis du får det skilt ad så sørg for at sætte noget tape med nr på alle ledningerne så du kan huske hvor de skal sidde.

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    he he nå ok. det nævnte du jo heller ikke noget om. jeg ved ikke lige hvordan man skiller det stik ad. da jeg ikke selv gad at gøre det. men jeg kender en der loddede alle ledningerne af inde i hans psu. og han sagde at det var et kæmpe arbejjde. og at han ikke ville anbefale det på den måde.

men hvis du får det skilt ad så sørg for at sætte noget tape med nr på alle ledningerne så du kan huske hvor de skal sidde.

jo jeg gjorde så :P

ok det skal jeg ikke så.. jeg har lige tegner et diagram over det i paint, og sat strips på hvis der f.eks sidder 3 af samme farve, på den ene side af kablet :)