Hvad kan jeg trække?

  • Hej, har for nyligt købt en computer af en Netcafé som i mine øjne er rimelig sprød da det er den første computer jeg har med så "gode" specifikationer.



    GeForce 275GTX 2 GB RAM
    Intel Pentium Quad Core 3.2 Ghz
    4 GB RAM
    Asus Motherboard.


    Nogen der har nogen ideer om hvad jeg kan trække med dette svin ?

  • Du skulle nok få et sæt ram der har 8 gb istedet for de for 4 gb da ram er billige.
    Og så på dit grafikkort og her var hvad jeg fandt :)
    http://www.anandtech.com/show/2745/16
    Men hvor meget betalte du ?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • det kunne have været være :)
    men du skal ikke tro at du har snydt nogen, du kunne godt få det billigere andre steder. Bare lige til en anden gang ;)
    jamen du kan da sagtens spille bf3, bare ikke på max
    min. specs på bf3 er et 8800gt ca. samme ydelse som gtx250 og dit kort ligger en del over gtx250
    men det er jo et ældre kort (det er jo 4 generationer bagud) så du kan ikke køre Dx11

  • Jesper det system der ville ikke vinde noget med 4 ekstra ram^^


    Men jo det var en okay pris. Ikke noget at råbe hurra for men fint nok. Hvis det er en kvalitets PSU som er ny du har fået i kan du altid genbruge den. Og en intel quadcore på 3,2 skal nok holde dig godt kørende i mange år. Grafikkortet kan nok trække bf3 på medium high vil jeg gætte på.
    http://www.youtube.com/watch?v=g-LpcsLt8kk campaign kan du dog klare på ultra :P

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Fantastisk! Tak for jeres svar.
    Det var bare det at min anden computer var fra min konfirmation for 6 år siden, og ja, så tænkte jeg at det var på tide med noget nyt og ville ikke give fuld pris for en hjernedød gamer, da jeg ikke spiller så voldsomt meget men kun benytter det til afstresning.


    Men lækkert og mange tak.


    Forresten, da det har været en gamercomputer på en netcafé , så tror jeg lidt at det er grunden til min lyd klikker lidt ved for mange samtidige lyde.



    Sidder med et Sony HT-AS5 anlæg og har smidt phonostik i tvindgangen og et konverterstik som almindeligt jack er smidt i den grønne indgang på min computer.


    Meen , jeg tror ldit at det måske kunne være at der var smidt rundt på nogle af jumperne nede på bundkortet, da de har kørt med headset med 2 phonostik.


    Kan dette være rigtigt ?

  • kan du høre det hvis du spiller relativt lav? Fordi det kan være at lydkortet(det indbyggede) simpelthen ikke kan levere saft nok til dit ellers fede anlæg og derfor høre du nogle mislyde?
    Det jeg måske ville anbefale dig hvis det irritere så prøv at smid et lydkort i. Du kan nøjes med at smide relativt små penge enten for et billigere eller et brugt!
    Men ja det kan godt være fordi stikkende er blevet en smule voldtaget det kan godt give en mislyd.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Det var faktisk et udemærket svar Emil.


    Men det jeg lidt tænker er at når jeg eksempelvis kigger på mit High Definition Audio så ser det sådan ud.





    Kald mig idiot, men burde alle 3 farver ikke være der eller er jeg helt ude at skide?


    Min anden computer havde også onboard lydkort, og det virkede fint selvom jeg kun brugte den grønne indgang bagpå.


    - Det virker lidt som om at der er rodet med noget så HDA driveren ikke går ind og "snyder" computeren til at tro der er 3 stik i.


    Har prøvet at opdatere uden held.
    Nogle forslag?

  • mangler der ikke et billede? :P


    ps troede jeg havde postet her igår så undskylder forsinkelsen!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Den fatter umiddelbart ikke lige det med billederne.


    Men det jeg prøver at forklare er at når du går ind i min High Definition Audio Driver, så står der kun den grønne indgang som valgmulighed.
    Burde alle 3 farver ikke være der selvom den kun er isat den ene ?


    Det er bare helt okay Emil, men det er lidt frustrerende, for jeg er så mega lydnarkoman, så vil herre gerne have det til at spille ordentligt (:

  • umiddelbart så vil jeg ikke mene du skal kunne se de derinde.. men er ikke helt med så kan meget muligt være ejg tager fejl ^^

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Det kan godt være den ikke fatter det når der ikke sidder 3 stik i indgangene bagpå.


    Men har et S/PDIF udgangshul i min computer og en indgang i mit anlæg, skulle jeg prøve at købe et stik der passer ?

  • Nårgh, min far købte blu-ray afspiller og der var et SPDIF kabel med som jeg har valgt at smide i computeren og anlægget - og nu spiller det uden problemer - mmhhhm - digital lyd! Eargasm :p



    Tak for hjælpen!