• Hej Tweakere.


    Forleden købte jeg en brugt gamercomputer fra en netcafé som jeg er enormt tilfreds med.


    Men men men. Udgangsblæseren bagpå har det af og til med at larme, ved ikke om det er når den bliver lidt varm og blæseren derfor kører hurtigere, men det virker lidt som om at den måske sidder lidt løst.


    Det skal siges at firmaet har højtryksblæst computeren inden videresalg, så det er nok det der er årsagen til det.


    Er der nogen der har nogle små tricks til hvordan man eventuelt kan "Fastgøre" denne så den ikke hopper under omdrejninger ?


    Det skal siges at det ikke er selve "vingerne" der støder på rammen, men centrerings"ringen" der sidder og hopper lidt på stiften.



    Tak

  • kunne også give lejer en lille dråbe syrefri olie

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • Hvis det overhovedet er min blæser der laver mislyde?


    Det lyder lidt som en gammel harddisk der ikke kan klare den mere?


    Er meget forvirret , kan ikke helt lokalisere lyden.


    Kan det godt være harddisken der ikke er skruet ordenligt fast, og den så sidder og larmer ved læsning ? Det er kun af og til den gør det , selvom jeg bare sidder og glor tomt ind i skærmen uden af have noget åbent kan den finde på at gøre det af og til.

  • syrefri olie er cykelolie som fåes hos cykelhandler
    ja den runde ting vinger er fast gjort til som regel sidder label med et navn på
    husk kun drej blæser 5 omgange, når kommet meget lille dråbe i.
    tør overskydende olie .af med papir

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

    Rettet en gang, sidst af doitttt ().

  • Takker mange gange for jeres fine svar og vil prøve mig frem.
    Indtil videre har jeg ikke hørt noget de sidste 2 timer, så det lader til at være minimalt.


    Men jeg prøver som sagt - og tusind tak!