Valg af bærbar...

  • hp computeren har det bedste grafikkort og toshiba bærbaren har den bedste cpu, hvad har du mest brug for ? :)


    hvis det stod til mig, ville jeg finde en bærbar med en intel cpu med et hd 3000 eller bedre?

  • altså hvis ikke bærbaren skal leve i 5 år så ville jeg uden tøven tage hp bærbaren. Kraftigt grafikkort og en anstændig processor. Dog ville jeg kigge efter måske at smide de sidste 500 på en 2-3 års garanti hvis det er noget de tilbyder. Vi ved jo alle sammen godt at dv6 modellerne har lidt problemer med varme og sådan. Men hvis du køber sådan en flaske med luft hver halve år og bruger den hver 2-3 måned så burde det ikke være et problem.


    2# problemet er bare at en sandy bridge med hd 3000 ikke kommer til at køre starcraft specielt godt.. og amd's mobile cpu'er er sådan set rigtig gode til prisen og holder han sig under 5000 får han svært ved at finde en intel med en anstændig gpu. Var hans budget dog 6000 ville jeg anbefale en i5/i7 med noget 520m/540m værk! Men under 5000 så er amd, i min mening, hans bedste bud.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb