Billigest mac possible?

  • Hey jeg synes priserne på dba osv. er helt brændt af på macbook's og nægter altså og give 5-6 tusind for en core 2 duo fra det sidste årti, nogen der har nogen idér på hvor jeg kan finde mig en billig mac? Den skal udelukkende bruges til xcode og intet andet!

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Er det ikke muligt at installere Xcode på Windows?


    Så kommer du af med det halve.


    Jeps, men du kan ikke sælge dit software på appstore... hvis man overhovedet kan compile det.
    For at sælge apps på appstore SKAL man compile fra en mac
    Man kan køre det i en virtuel maskine og på den måde teknisk set udgive det legalt, men XCode er ret langsomt i et virtuelt miljø, og der kan opstå problemer...


    Jaiz: Tag en kigger på mac mini medmindre du partout vil have en laptop... uanset så er brugt apple hardware altid helvedes dyrt. Sjældent kan det betale sig at købe det nyt... langt mindre at købe det brugt...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hej alle, tak for svarene,


    Jeg har brugt weekenden på at få et virtualt miljø op og køre og det lykkedes mig også idag problemet kom så til at xcode ikke kunne installere pga det var en for gammel kernel af lion og det gik helt galt for mig da jeg ville opdatere OSX så døde mit image totalt.



    Så resultatet må være og købe en mac mini, hvad med tastatur og mus kan jeg bare bruge standard usb ting fra en pc eller skal jeg købe deres overpriced tastatur og mus?


    Edit: så lige når man prøver og købe en på app store så kan man købe et "apple" hdmi til hdmi? er det ikke bare standard hdmi output i deres mac mini? eller er det lavet sådan så man skal købe deres stik?

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

    Rettet en gang, sidst af Jaiz ().