Steelseries 7G keyboard defekt?

  • Jeg har fornylig købt et Steelseries 7G mekanisk keyboard, og er i og for sig ganske godt tilfreds, med undtagelse af et par enkelte ting:


    Det sker ganske ofte at der sniger sig 2 mellemrum ind mellem to ord, selvom jeg er HELT sikker på kun at have trykket én gang. Derudover har min space bar en ret irriterende lyd hvis jeg ikke trykker PRÆCIS på midten... det skriger af plastic-mod-plastic friktion, og den føles meget stram når jeg trykker lidt ude mod siderne. Nogen der har haft lignende problemer?


    Jeg overvejer i den forbindelse at kigge mig lidt omkring efter en anden model, med andre keys, da jeg føler at jeg nemt bliver træt i fingrene af MX blacks. Hvilke keys vil I anbefale når jeg både gamer, men også typer en del? Jeg prioriterer "feeling" ret højt, og desuden er jeg også blevet glad for lyden af MX Blacks, så jeg leder egentlig efter dem med cirka samme feel og lyd, men som bare er lidt lettere at presse ned. Er det Browns, eller hvad er vi ude i?


    Jeg vil MEGET gerne have et keyboard med armstøtte, ligesom 7G har, så hvis I kender til et som tilmed har de keys I nu vil anbefale, så råb gerne op :)