Facebook app til Android sender notifikationer

  • God aften


    Uanset hvad jeg gør, får jeg notifikationer via Facebook appen på min Galaxy S III smartphone. Har slået fra at jeg vil have notifikationer ved beskeder, vækopslag, kommentarer, venneanmodninger, vennebekræftelser, invitationer, venne i nærheden, billed-tags, applikationsanmodninger og grupper.


    Faktisk alt det man kan.. Til trods for det får jeg fortsat forskellige notifikationer.

  • Fik problemet løst da jeg fik en ny version af Facebook applikationen, selv om man så lige skal starte forfra med at slå alt fra


    Facebook fungerer åbenbart ganske fint selv om man slår baggrundsdata fra, notifikationerne får man stadigvæk hvis man ikke slår det direkte fra i Facebook appen.

  • Mener også - efter at have udforsket på min egen telefon, at der ikke er noget der hedder baggrundsdata på de nyere telefoner men derimod kaldes det automatisk synkronisering. Men ja, det virker umiddelbart som om at dine indstillinger inde i synkronisering ikke arbejder sammen med de manuelle indstillinger via facebook.
    Men godt du fik det klaret.