Headphones til musik

  • Skal bruge et nyt sæt headphones primært til musik. De skal passe til disse genre: Dubstep, Hardstyle, rock, metal, techno og den slags. Lige et par kriterier:


    -de skal dække hele øret
    -hvis der er microfon må den kun være på ledningen
    -de skal helst kunne foldes sammen
    -skal drejes så de ligger fladt på brystet
    -prisen må gerne være højst 1300 kr
    -bygge kvaliteten må gerne være i top


    vis hvad i har at byde :D

    i5 3570 K Ivy Bridge med corsair h100
    MSI Z77A-GD55
    WD caviar blue 500 GB
    XFX Proseries XXX Edition 850W 80+ Silver
    MSI R7950 TF3
    Sharkgaming TRAUMATIZER RAM 8 GB
    Cooler Master HAF X
    Asus trådløst netkort
    Sleevede kabel extensions

  • Jeg ville prøve at kigge efter nogle


    her


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • havde jeg pengene selv købte jeg et sæt Denon AH-D1001 hvis de kunne opdrives ved ik om AH-D1100 har samme lyd kvalitet som AH-D1001.


    men sidder lige pt med et sæt Creative Aurvana Live! som jeg er rigtig glad for vejer ik meget og har faktisk en go lyd til prisen synes jeg, og har et Asus Xonar Essence STX lydkort så kan ihvertifald bruge dem godt :9xo

  • 2 ting skal du kigge hvis du vil have gode hørebøffer
    InnerFidelity på youtube, nok den klogeste mand på YT når det kommer til hovedetelefoner.
    Og
    http://headphonemecca.com/101-150/ jeg har selv de nederste(Philips citiscape Uptown) Som er fantastiske hovedetelefoner og kan let blive drevet af telefon! Min store klods af en forstærker er dog en smule defekt så jeg kan ikke få lov til at smide hørebøfferne i men de spiller skam højt og godt nok uden ;)
    Jeg brugte selv rigtig lang tid på at finde frem til dem her så jeg kan godt hjælpe hvis der er noget mere specifikt du gerne vil have.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb