Den store Steam summer sale tråd

• Sommeren er over os og det betyder selvfølgelig vanvittige tilbud på Steam. Men i alle de mange tilbud hvilke er så værd at købe? Det skal denne tråd forhåbentlig kaste lidt lys over.

Jeg tænker at det vil fungere på den måde at hvis man kender et eller flere af de spil der er på tilbud kan man skrive et svar i denne tråd hvor man kort siger hvad man synes om spillet.

Så er der vist kun tilbage at sige god sommer og pas nu på kontoen :p

p.s. Et lille tip køb ALDRIG et spil under sale, med mindre det er på daily sale eller det er den sidste dag da steam har det med at nedsætte spil 20-25% for derefter at nedsætte dem yderligere til 50%+ på et daily sale

• Dagens tilbud er:

Anno 2070 (Modbydeligt dårlig DRM, kan kun aktiveres på 3 computere)

The binding Of Issac (Fantastisk Rouge like, har selv 90+ timer i spillet, kan varmt anbefales)

From Dust (Er vist nok en ret dårlig pc port, men gameplayet skulle være godt)

Max Payne 3

Payday the Heist (godt Co-Op don't play single player)

Sonic Generations (Det bedste Sonic spil i LANG tid, men hold jer fra DLC'en)

Tribes Ascend: Starter pack (Tribes Ascend er godt, billige våben er endnu bedre)

Warhammer 40k: Space Marine

Indie Bundle 2 (ikke den bedtse bundle over all, men Botanicula er det hele værd)

Det var så min mening på dagens deals, alt i alt vil jeg sige det har været en ret god omgang tilbud i dag.

• Så er der endnu en bunke tilbud:

Orcs Must Die: 3. persons tower defense, med det twist at du selv kan angribe fjenderne med en række forskellige våben. Dog ingen multiplayer. Jeg ville bestemt købe det til den pris

Dead Island: Super godt zombie rpg med fokus på våben som køller, økser osv. Kan spilles solo, men er klart bedst co-op. Igen ville jeg købe det især hvis mna har nogen at spille det med

Tropico 4:

Dirt Showdown: Forvent IKKE et Dirt 4. Den realistiske tilgang til rally er blevet udskiftet med en arkade model i stil med Burnout eller Flatout

Skyrim: Tror ikke jeg behøver sige meget andet end, hvorfor har du ikke Skyrim allerede?

Frozen Synapse: Frozen synapse er svært at beskrive. Mit bedste bud er nok at finde e video af det. Hvad jeg kan sige er at du burde have det allerede. For det er virkelig godt, og så har det et af sidste års bedste soundtracks hvis du spørger mig.

Borderlands: Igen et af de spil du burde have. Borderlands er et FPS med randomized loot, skill trees og fantastisk udført cell shaded grafik stil. Som Dead Island kan det spilles solo, med er kart bedre co-op

Two Worlds 2: Har spillet omkring 15 timer, men fik det aldrig gennemført. Det er et rpg som så mange andre. En stor åben verden du kan udforske mere eller mindre som du vil. Hvad der skiller Two Worlds ud er dets magi system som består af kort, med forskellige effekter. Det gør at du kan blande forksellige magier og få nogen ret interessante kombinationer.

Det var så denne omgang tilbud. Der er rigtigt mange gode spil i mellem og det er egentlig kun Dirt Showdown og Tropico jeg ikke kan anbefale