Jeg var igår nødsaget til at formatere uden at kunne redde mine vigtige dokumenter samt emails osv., så er der nogen der har et program hvorved man kan restore tabt data efter formaterting?

Recovery af data efter formatering
-
-
Disken er iøvrigt formateret fra FAT32 til FAT32 igen, hvis det skulle have nogen betydning.
-
getdataback kanon program der redder det meste
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
getdataback kanon program der redder det mesteDet prøver jeg lige så.
-
Det virkede så heller ikke.
-
så gør du det sikkert forkert. kan den slet ikke finde nogle filer eller hva?
ellers så prøv at pm grillrotten. mener at han har et ok program som også kan den slags
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
så gør du det sikkert forkert. kan den slet ikke finde nogle filer eller hva?ellers så prøv at pm grillrotten. mener at han har et ok program som også kan den slags
Jo, den finder en masse filer, men ikke lige mine *.pst for Outlook.
-
EasyRecovery Professional Edition fra Ontrack skulle kunne klare det meste. Har selv dette program og det funker fint - har dog ikke brugt det efter en fornattering.
Her et lille udpluk af hvad det kan:
EasyRecovery™ data recovery software is a safe, low-cost, do-it-yourself data recovery solution for IS/IT professionals. It can help when the drive has been:· Hit by a computer virus
· Formatted or FDISK'ed
· Accidentally Deleted
· Damaged by a power failure or power surge
· Damaged due to rogue applications or system malfunctionIt can also handle drives that are no longer recognized by the operating system. More specifically, EasyRecovery can help if you have corrupt or missing:
· Master Boot Record (MBR)
· BIOS Parameter Blocks (BPB)
· Partition Tables
· File Allocation Tables (FAT) (for DOS/Win9x) or
· Master File Tables (MFT) (for WinNT/Windows 2000)
· Root DirectoryLæs mere her: Ontrack
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
EasyRecovery Professional Edition fra Ontrack skulle kunne klare det meste. Har selv dette program og det funker fint - har dog ikke brugt det efter en fornattering.
Her et lille udpluk af hvad det kan:
EasyRecovery™ data recovery software is a safe, low-cost, do-it-yourself data recovery solution for IS/IT professionals. It can help when the drive has been:· Hit by a computer virus
· Formatted or FDISK'ed
· Accidentally Deleted
· Damaged by a power failure or power surge
· Damaged due to rogue applications or system malfunctionIt can also handle drives that are no longer recognized by the operating system. More specifically, EasyRecovery can help if you have corrupt or missing:
· Master Boot Record (MBR)
· BIOS Parameter Blocks (BPB)
· Partition Tables
· File Allocation Tables (FAT) (for DOS/Win9x) or
· Master File Tables (MFT) (for WinNT/Windows 2000)
· Root DirectoryLæs mere her: Ontrack
Det lyder lovende, jeg tjekker det lige.
-
Prøvede lige yahoo, med søge ordet "data recovery" og fabdt bl.a. dette program som er betydeligt billigere: Restorer2000 Professional 2.0 Kender det dog ikke
Der var også en del andre. Kig selv: yahoo search -
Til engel - har lige sendt dig en PM
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Til engel - har lige sendt dig en PMHar replied og alting.
Programmet finder bunkevis af filer som i tidernes morgen er blevet slettet, men ikke min backup.pst hvori Outlook jo gemmer mails m.m.
Hvis andre har en idé til at gendanne filen og få den tilbage igen, sætter jeg stor pris på at der lige bliver postet her.