S: 4850 1gb og 4870 1gb

  • Hej folkens


    Jeg vil gerne sælge mit 4850 og 4870. Jeg har haft dem kørende i xfire, men er ved at anskaffe mig et 670 GTX.


    Det drejer sig om følgende:


    Asus HD Radeon 4850 1gb, ca. 3 år gammelt, og har virket perfekt hele tiden. HBO: 250


    XFX Radeon 4870 1gb, ca. 2 år gammelt, og har ligeledes fungeret uden problemer hele sit liv. HBO: 300


    Kortene er ganske kraftige hver for sig, og sat i xfire er de fantastiske. Jeg har oplevet næsten 100% scaling i GTA4, som det har kørt uden problemer på min Dell U2410 (1920x1200). Det kan ikke trække de nyeste spil med al eyecandy, men man får virkelig meget GFX power for pengene. Kan dog anbefale at man har en PSU på minimum 550 watt, da de trækker en del strøm!


    Alt det praktiske:


    Kortene befinder sig nær Lyngby i Nordsjælland. Jeg foretrækker afhentning eller at vi mødes på en S-togsstation inde i byen. Har ikke kasser til nogle af dem, men kan godt finde et par kasser hvis køber bor så langt væk at de skal sendes. Køber betaler selvfølgelig porto, og jeg tager intet ansvar for hvordan PestDK behandler grafikkortene undervejs.
    Jeg kan ikke huske hvad der oprindeligt medfulgte af udstyr til kortene, men hvis man køber dem samlet smider jeg gerne en xfire bro oveni. Ligeledes kan jeg vedlægge en DVI til HDMI/VGA adapter hvis man står og mangler sådan en.
    Køber får ikke driver CD'er med, da de er håbløst forældede på nuværende tidspunkt - så dem må man bare finde på nettet.


    Kortene bliver først sendt når jeg har mit GTX 670 i hænderne, hvilket burde være tirsdag eller onsdag i denne uge.