Hvad ville det komme til at stå mig i for et komplett vandkølingskit til HD5970, Crosshair IV (evt senere) og en AMD 1090T.
Der skal være en radiator til 2x120mm blæsere og der skal monteres Scythe Gentle Typhooon 1150rpm på dem (har to i forvejen og måske skal der to til så der bliver push/pull). Det skal Sidde i et CM HAF X Full Tower.
Jeg ved absolut intet om det, men det skal gerne yde bedre end en Corsair H50 og Coolit OMNI HD5970 og havde håbet at det kunne gøres for 2k eller mindre, men hvis der er nogle forslag til lidt mere, som VIRKELIG er et godt køb, så kan jeg nok overtales.
Har før leget med ideen om vandkøling, men har altid droppet det pga. det ekstra besvær/arbejde jeg forbinder med det - er det så slemt?
Alternativt køber jeg en Coolit OMNI til mit HD5970 og så er det måden jeg gør det på, for det er en rimelig økonomisk model til at få det massive kort lidt ned i temperatur.
Målet er OC under nogenlunde støjniveauer, så larmer det på niveau med standardblæserne i HAF X, så er det mere end rigelig "lydløshed"
Edit.: Sig endelig til, hvis I ønsker flere informationer.