Hvilken Arbejds smartphone skal jeg købe

• Et alternativ kunne være Motorolas Defy(+) eller har Sony Ericsson deres Xperia Active.

Om de er lige gode, aner jeg absolut intet om, men de skulle kunne tage lidt mere end "almidnelige" smartphones.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• køb en Iphone 4 og hvis du vil had at den skal holde til noget så køb et specielt cover til den

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• Synes ikke Iphone 4 vil være godt som arbejdstelefon, da det Gorillaglas altså ikke er det bedste, hvis man er aktiv. Så ville jeg hellere tage en HTC Sensation eller Samsung Galaxy SII med et ordenligt cover til.
    De er også langt nemmere at skifte smådele ud på end en Iphone er, hvis man er inde i den slags.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Det kommer jo an på hvilket arbejde du har?

Kontorarbejde? Tømrer? Klatrer bjerge i udlandet? Malker køer?

Hvis den skal kunne holde til noget, så bliv væk fra iPhone, glas er ikke godt.

X Cover ser ud til at holde til en del uden at tage den mindste skade, den er godt nok lidt grim IMO :razz: