2 HD forsvandt

• jeg prøvede lige at lægge CPU-z på min stationære PC, fordi jeg lidt tænke jeg ville prøve at overclocke den, men skulle jeg da aldrig har gjort... for nu forsvandt 2 af mine drev fra Denne computer, de er stadig i enhedshåndtering, fjerne jeg dem her, kan jeg også se, at Vista finder det drev, men bliver igen ikke at se i denne computer.

kan starte op i andet Win. hvor de stadig er, hvad er det lige jeg har gjort ?

men man mister da meget lysten, når noget som dette kan skabe problemer... :(

• har de et drev bogstav under disk konfigureringen?

ja... da jeg kunne se dem.
    kigger jeg i computersdmintstrator, har jeg 2 fremmede diske, men jeg kan ikke impotere nogen af dem, ved at klikke impoter fremmede disk.
    har ikke lige styr på, hvad der sker, hvis jeg vælger den anden mulighed: konverter til grundlæggende disk, for vil ikke risikere at miste data fra den.
    har ikke lige prøvet det før, de er i enhedshåndtering, hvor de står til at virke korekt, fjerne jeg dem, skriver Vista kort efter, at der er fundet nye drev, og de installeres, men de bliver ikke at se i denne computer.