Nyt tastatur.

  • Microsoft SideWinder X4 (Nordisk) (USB)
    Tt eSPORTS Challenger (Nordisk) (USB)


    ROCCAT Arvo (Nordisk) (USB)



    et af disse 3 tastaturer skal jeg have. Hvilket en af dem vil i snuppe hvis det var og hvad er grunden til det valg. det jeg går op i her er komfort til gaming, bevægelighed af tastaturet (rykke rundt på det at det ikke er så stort det kun kan stå et sted og ikke ryger halvt over musemåtten og overall experience fra dem


    SÅ JER der har der har sådan et liggende og 5 min i overskud smider i ikke jeres eget review af det !

  • Sidewinder x4 det skulle være et rigtigt godt keyboard til prisen.
    Roccat Arvo skulle være et godt lille kompakt keyboard.
    Men hvis du gamer meget fps skulle du vægle Roccat Isku.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • var det mig havde jeg nok valgt "ROCCAT Arvo" da den ik har alle de ekstra knapper som man løber ind i med mange gamer keyboards selv om de kan være en hjælp i mange spil.


    personligt hvis jeg skulle ha et nyt keyboard til når jeg gamer blev det et med Cherry Switches i uden alle mulige ekstra keys.