Android synkronisering af kalender

  • Hej Tweakere.


    Min kæreste forsøgte at synkronisere sin Sony Ericsson Xperia X10 mini pro, med android 2.1 den anden dag. Da mobilen var færdig med synkroniseringen havde den taget alt fra hendes gmail kalender og overskrevet hendes android kalender.


    Hendes gmail kalender er ikke blevet brug i et års tid, så det vil sige at synkronisering har slettet alle hendes poster.


    Nu har hun så sat mig til at finde frem til en løsning hvor hun kan få sine kalender poster tilbage, men kan intet finde om det emne nogen steder. Hun tog desværre ikke en backup inden hun synkroniserede, ellers var det mit første bud på en løsning.


    Er der nogle af jer der ved hvad der kan gøres eller har haft samme problemer?


    Mvh
    Anders

  • Nå, der er mange metoder til backup af dine mdeia filer til computeren. Men hvis du ønsker at tage backup af alle disse data til computeren bare med et enkelt klik, kan du bruge en tredjeparts app til at hjælpe. Prøv Coolmuster Android Backup Assistant, ville det overføre alt fra telefonen til computeren med enkle operationer.