Kæmpe HW udsalg, masser af overclocking udstyr.

  • Sikke dog en trist grund til at sælge ud, man kan nu også godt OC i en lejlighed ;)
    har du et link til den testbænk så jeg måske lige kan kigge lidt nærmere på den?


    Og hvad regnede du med at den skulle koste? Og hvad med dit termometer?
    Gerne priserne hver for sig =)


    Ja det ved jeg, men jeg har bare udsigt til noget der ligner en to-værelses, og med 2 andre hobbyer som fylder en del, jo så bliver det nok lidt for meget alligevel. Men tak for omtanken ;)


    Her er et link til bænken: http://www.dimastech.com/EN/c/…le-hard-v25-glossy-black/
    Bænken skal koste 400Kr
    Termometer skal koste 500kr
    Begge dele = 800kr ;)

  • Hva er dine andre hobbyer da siden de vinder over at OC?


    Lyder ikke som helt tossede priser faktisk =) Men kan du evt give lidt ekstra info omkring termomeret, evt link til manualen og evt om hvornår det sidste er blevet kalibreret?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hva er dine andre hobbyer da siden de vinder over at OC?


    Lyder ikke som helt tossede priser faktisk =) Men kan du evt give lidt ekstra info omkring termomeret, evt link til manualen og evt om hvornår det sidste er blevet kalibreret?

    Uha, jamen jeg laver musik hvilket fylder rigtig meget (akustisk regulering af rummet) og så fotografere jeg hvor diverse baggrunde, stativer og lystelte også optager en del plads. Og OC er jeg stoppet med og er lidt i tvivl om jeg overhovedet kommer i gang med igen (Køre med en standart køler på min i2500! :huh: ) og de to andre ting hænger bare fast.


    Anyway termometeret er sidst kalibreret d. 06-03-2006, og manualen medfølger. Jeg kan ikke finde manualen online, men hvis der er noget bestemt du vil have jeg skal kigge efter, så skriver du bare. Det er et gammelt termometer som har nogle brugs tegn, men den virker 100%.

  • Ja ok fair nok, jeg stoppede også selv med at OC i sin tid pga andre hobbyer, nu er det kun på hyggeplan når vennerne lige vil have lidt ekstra ud af deres maskiner =)


    Men ja de andre ting så kan jeg godt se så bliver en 2 værelses hurtig fyldt op =P
    Hvis du har for meget fotoudstyr kan du da bare give mig lidt af det med i handlen ;) hehe


    Jeg skal bare være 100% sikker på at den bruger ganske normale K-probes og hvad den går fra og til i temps?


    P.S. det lyder godt nok ikke rart med en std-køler med mindre de er blevet bedre siden den jeg fik med til min 860'r :S

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • He he for meget fotoudstyr kan man aldrig få :D Så med mindre du mangler en x2 teleconverter til Canon mount, så har jeg ikke lige noget skal skal af med...


    Yes den bruger helt alminde lige K-probes og går fra -200C til +1370C med K-Probes. Med J-Probes går den fra -200C til +760C (den understøtter begge typer)


    Tja standart køleren går det egentlig meget godt, har kørt 4.5Ghz i et par måneder nu, uden problemer.

  • Wega, kommer du forbi Herning engang i løbet af weekenderne eller uge 11? får først min nye bil engang i uge 12-13, men der er jo ikke langt mellem Skive og Herning så håber vi kan finde ud af noget så vi slipper for postDK =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • He he, ja lige præcis det beløb er jeg godt nok blevet budt et par gange for den. Men det sælger jeg den altså ikke for ;) HBO 1000Kr.


    Ja kan godt se at riska har budt det samme inde på OCT.


    1000 kr er dog lige noget mere ind hvad jeg har lyst til at give for den da jeg ved hvad jeg selv solgte min gamle QX9650 ES cpu til i tidernes morgen.

  • PsyCho: Jeg kommer desværre ikke rigtig imod Herning på noget tidspunkt, kører altid til Viborg/Århus :( Men hvis du vil købe det, så kan du bare betale og så lader vi det bare ligge her til du for din nye bil. Ellers har jeg en fin kasse jeg kan putte det hele i og pakke det godt. Men det er jo helt op til dig :) Skal jeg betragte de ting som solgt til dig så?


    Rasmus66: Riska er på 700Kr nu...

  • Wega. ja du kan rolig betragte de 2 ting som solgt til mig, altså termometer og testbænk =)
    Smid mig en lille mail på Kenneth@takk.dk så finder vi lige ud af det med betaling og afhentning/fragt =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW