Dopess: Hvis du virkelig har saa meget vrede i kroppen, saa vil det nok vaere mere konstruktivt at skrige ind i en pude.. Og vi ville nok alle faa mere ud af det.
Credit skal du dog have, for selvfoelgelig kan jeg ikke vide noget om 2500k eller 2600k, naar jeg selv bruger en AMD 1090T - Sarkasmen her er skam med vilje. Naar vi saa endelig har skrabet bunden for en saglig diskussion, er det vel saa godt et sted som alle andre at stoppe det her og haabe at OP kan faa noget fornuftigt ud af det der er blevet skrevet indtil nu. Hvis han ogsaa gaar herfra med den overbevisning at 2500k paa alle fronter og isaer i spil er bedre end 2600k, saa er der i hvert fald 2 personer der kan se ''lyset''.
Og nej.. Kildekritik er ikke bare er at forholde sig til det man laeser, men at man forholder sig KRITISK til det.. Vi kan jo allesammen digte vores egne opfattelser af virkeligheden og nogen er ligefrem gode til det.
Men sover du bedre i nat hvis du har overbevist dig selv om at det er alle andre der tager fejl og du virkelig er den eneste der ved noget, jamen saa synes jeg da du skal blive i den tro og hygge dig paa den planet du bor paa. Ogsaa selvom atmosfaeren aabenbart er lidt fattig paa ilt.