Lyd fra højtalere går i Mikrofon

  • Hej
    Jeg har det problem, at når jeg skyper med nogle på min Lenovo x121e så kan de høre sig selv gennem mikrofonen. Nogen idéer om, hvad jeg kan gøre ved det?


    Har prøvet at skrue op og end for diverse ting uden resultat. Nogle gange så kan modtager heller ikke høre hvad jeg siger.


    /DMT

  • Svaret er utrolig simpelt. køb dig et headset.
    Du kan evt. Microphone booster fra. google det.
    eller lyt til denne enhed (Windows 7)


    Men som udgangspunkt er der ikke noget mere irreterende en folk der bruger Højtalere på skype, ventriol osv.
    da dem i den anden ende også kan høre sig selv pga dette. Så headset er vejen frem.

  • Svaret er utrolig simpelt. køb dig et headset.
    Du kan evt. Microphone booster fra. google det.
    eller lyt til denne enhed (Windows 7)


    Men som udgangspunkt er der ikke noget mere irreterende en folk der bruger Højtalere på skype, ventriol osv.
    da dem i den anden ende også kan høre sig selv pga dette. Så headset er vejen frem.

    Mic boost er den hyppigste grund til at folk kan høre sig selv, hvad værre er, det er tit nødvendigt på billigere mikrofoner.
    Noise cancelling mikrofoner kan lukke af for højttalerstøj såfremt de er af ordentlig kvalitet... en god sjat at de lidt dyrere headsets kan også til dels bruges som bordmikrofon.


    Mest optimalt er self. at skaffe et headset... og gerne et ordenligt et at slagsen hvis det skal bruges til spil. Hvis budgettet er lidt i den lave ende, kan jeg anbefale et creative fatality usb headset.... de lå i en 300-350 kr klassen sidst jeg kiggede efter det... de ligger godt om ørerne, og man kan tage headsettets mic af og sætte den direkte i mic stikket på fx. en laptop som en slags bordmikrofon uden at folk kan høre sig selv i den anden ende... god 2-i-1 løsning IMHO :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Modtaget. Så tror jeg bare, at jeg fremover bruger mine hørebøffer sammen med mikrofonen i laptoppen. Det skete bare ikke med min gamle laptop, så tænkte, at man kunne skrue lidt på diverse ting og derigennem løse problemet.

  • Du skulle velikke være, at din audio driver hedder via vinyl? :whistling:

    AMD Phenom II X6 1100T@3.4GHz & Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 - HIS Radeon HD 6870 -

    4*4GB 1600 MHz HyperX RAM - Cooler Master CM Storm Trooper- Energon 750W

    Corsair Force 3 Series 120GB - Seagate 7200RPM 1TB - Windows 7 64-bit


    AMD E-Series E-450 - ATI Mobility Radeon HD6470 500GB 7200RPM

    1x4GB 1066 MHz - Windows 7 64-bit