Endelig jailbreak til iPhone 4S og iPad 2..

  • Så kom det langt om længe, det ventede untethered jailbreak til 4S og iPad 2'en.
    Både til Windows og Mac.


    Jeg jailbreakede begge mine tidligere, med CLI metoden, inden Apsinthe kom ud som Windows version.
    Alt gik super, og nu kan jeg igen komme i gang med at lege lidt med temaer til retina og iPad.


    Men hvad med jer?
    Lykkedes det, eller er der noget i skal have hjælp til, så må i endelig sige til.

  • Jeg fik også jailbreaked min iPhone 4 S i går, det var rigtig nemt.
    Det eneste jeg har et problem med er at finde rundt inde i cydia, der er jo en milliard tweaks og apps. Så indtil videre har jeg kun sbsettings og folderenhancer. :)



    Sent from my iPhone 4s using Tapatalk

  • Jeg kan anbefale disse adons:

    • Barrel (Fede effekter når du skifter fra side til side på din homescreen)
    • FakeCarrier (Siger sig selv.. Kan langt om længe få ændre '3 DK' til 'Oister' :D)
    • Infinidock (Udvider dine ikoner i din dock)
    • Overflow (Fed udvidelse til Infinidock, så det ser ekstra fedt ud)
    • Remove Recents (Fjerner apps der ikke laver noget i baggrunden fra din multitasking bar)
    • Direct Close Pro (Når du dobbeltklikker på din homeknap for at se multitasking bar'en, er der instant mulighed for at lukke apps)
    • IntelliScreenX (Super addon til Notification Center og lockscreen)
    • Masks (Gider du ikke bøvle med temaer, så prøv Masks, der ændre formen på dine ikoner)
    • My3G (Simpelt tool, der snyder dine apps til at tro de er på WiFi når du kun er på 3G)
    • Lockscreen Clock Hide (Bruger du et specielt lockscreen-tema, kan du fjerne standarduret med dette tool)

    Skal nok lige opdatere listen med et par flere tweaks de kommende dage.

  • Jeg bruger så også
    Intelliscreen (gør din notification center meget mere brugbart, og faktisk brugbart fra låseskærmen)
    Jeg bruger så FolderEnhancer
    Multifl0w
    CleanStatus
    Scrollingboard