S: Apple Cinema 23" Dislpay - lavt HBO.

  • Hej drenge og piger.


    Jeg købte for omkring en måned siden, en defekt Apple Cinema 23" Display på hol.dk - jeg gav 1500 kr. for den.
    Det den umiddelbart fejler og mangler, er en strømforsyning.
    Apple Cinema 23" Display har en mindre sygdom, i form af deres strømforsyninger som åbenbart ikke holder til noget som helst.


    Så hvis man køber en ny strømforsyning og får sat den til skærmen, så bør alt virke - som det skal :)
    Den eneste grund til at jeg sælger den, er udelukkende pga. jeg netop er flyttet i lejlighed, hvor jeg har en iMac som bruges og tiden desværre ikke er til at ligge og lege med sådan en lækkerbisken som denne.


    Skærmen står i pæn stand, den har nogle ridser og sådan lidt rundt omkring. Har prøvet at tage billeder af det, men det er lidt svært :)


    Specifikationer på skærmen:
    1920 x 1200 opløsning.
    23" skærm.
    USB/FireWire output i skærmen.


    Billeder: http://www.dba.dk/apple-cinema-23-display-j/id-79749615/


    HBO: 1000 kr.
    Køb nu pris: 1500 kr.


    Og den ryger ikke noget under de 1000 kr!

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Update.
    Skærmen er byttet/solgt.
    Det var kun den eksterne strømforsyning som skulle sættes til, også fungerede den fuldstændig som den skulle :)


    Tak for interessen.
    - Fjongejohn.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?