K: billig kontor pc

  • skal bruge en meget billig computer ca 500-1000 kr skal ikke kunne det vilde kun surfe tekstbehandling etc


    den skal kunne sendes til billige penge eller være i nærheden af 9700 Brønderslev skriv hvad i har :)


    EDIT:


    har forøvrigt både mus, tastatur og skærm så disse er altså ikke inkluderet i mit budget

    Q6600 G0
    crossfire 2xhd 3870
    Asus maximus formula
    2 GB DDR2 pc6400 corsair
    750w Corsair PSU

    Rettet en gang, sidst af Gisana ().

  • Jeg har vidst en ældre sag stående ved mine forældre som måske kunne være interessant for dig?.
    Mener det er en Intel Pentium 2.6ghz med 1.5 gb ram, og så et GeForce 128mb grafikkort (agp).
    Det hele sidder i et Thermaltake kabinet med vindue i siden.
    Jeg kan selvfølgelig undersøge alle specs nærmere hvis det har interesse?
    Den står i 8700 Horsens.


    Edit: Den er nyligt formateret og Windows XP (Kopi) er lagt ind på den.

  • # 0.
    Jeg smider dig lige en pm, med det jeg har liggende.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • Har en gammel fætter, men den kan da kører WoW i 1600x1200 uden problemer.



    Der er tale om en


    Intel P4 3.2GHZ
    4gb ram (kan ikke huske mærke)
    Tror der ligger 200 eller 250gb harddisk i
    Radeon x800xt gfx
    Bundkort er fra Gigabyte modellen kan jeg ikke huske


    Kabinettet er dog ikke så "kontor" venligt, det er nummeret større end et std kabinet, sort med en rude i siden, også tror jeg nok der er noget blåt lys eller sådan noget.. Det var min gaming computer for 6 år siden eller sådan noget :)



    Du kan afhente den gratis (Aarhus) Men hvis den skal sendes, vil jeg have et eller andet, gider ikke alt det besvær med at sende en computer for free :)



    du kan bare skrive den står bare og samlet støv, har ikke brugt den i mange år men den virker. Der ligger WinXP på den. Men mener at jeg har kørt Win7 på den uden problemer..




    EDIT: Der sidder to harddiske i, 1x 200 & 1x 180GB

  • Har et par ældre Dell maskiner, alle sammen med P4 CPUere, som tidligere har været anvendt som kontor maskiner... De virker som de skal, men mener ikke der er noget OS på. Den største har en P4 2.8 GHz. De fleste af dem har onboard gfx, men kan smide et i maskinen. (svømmer i AGP grafikkort :T )


    Det hele står i Grenaa, og forlanger kun et par hundrede pr stk + portoen, da de kun samler støv... har alligevel overvejet at smide dem til skrot..


    Såeh, hvis du gider redde et par velfungerende maskiner fra containeren, så kan de da sagtens holde nogen år endnu... :9xo

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200