check det her klip ud en vildt ting

Haribusa vild ting
-
-
Hehe den er blevet temlig populær den Busa med eftermontert Turbo
-
shit
den er AL for gal!!
-
Vildest. Jeg skal have ble på, før jeg tør lukke helt op for sådan en... he he
-
det går da pænt stærkt
-
Oprindeligt indlæg af The Hans
Vildest. Jeg skal have ble på, før jeg tør lukke helt op for sådan en... he heen mere ??
tjaaah, hvis man kun er vant til Motormus fra Mars, så kan det måske godt virke lidt voldsomt
-
Det er rent selvmord..
310km/T på baghjulet uden kåbe på cyklen..
-
Det er eddermame sygt det der, damn det går hurtigt
-
hmmm ikke mange chancer for at bremse sådan en sag hvis en bil trækker ud for at overhale.
-
Jep, den svenske ghostrider er ikke normal i hovedet. Men hans mc ville jeg nu gerne have - bare ikke naked, der skal sgu holdes ved når man runder de 270km/t... Og der er en kåbe mildest talt handy.
Men det er et totalt uforsvarligt setup han kører med der. Bagsvingeren er for kort, og dæmperne er sat op til at den skal lette forhjul.
Ellers tjek Superkaos.com - Han laver nogle voldfede turbokits, til både Hayabusa, GSX-R1000, CBR1100XX osv osv - alle 1-liters maskinerne.
-
wooooow... der er skrald på
-
-
Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Holy shit.
Det dér turde jeg ikke på min gamle "vandbøffel" (Suzuki 750 GT, èn af datidens hurtigste på landevejen)Dén her er knap så vild, men beviser, at Honda 1100 passerer de 300 KM/t:
Vidste du forresten at Jørgum Siem, som kører på dette klip er død? Han døde på en cykel på Nurburgring..
-
Jeg tror den der "busa" er det vildeste jeg nogen sinde har set.. 310kmt på det aller bagerste hjul på en trafikeret vej..
-
Ja, desværre, jeg har hørt det
En fandens skam, for manden var en utrolig dygtig bilist og temlig kyndig på Nurburg.. Men sådan går det jo..
-
mums
lad mig prøve en tur
damn et spark i røven man kan få af så dan en satan -
Holy shit.
Det dér turde jeg ikke på min gamle "vandbøffel" (Suzuki 750 GT, èn af datidens hurtigste på landevejen)Dén her er knap så vild, men beviser, at Honda 1100 passerer de 300 KM/t:
de gamle store to-taktere er der sku ikke mange tilbager af...
-
Ghostrider er for syg. Et af stederne kører han en strekning på jeg mern det er 68km, en del motorvej godtnok men stadig temlig trafikkeret. Hans gennemsnits hastighed er omkring 270 km/T!!!!
-
HMMM jeg syntes nu busa´en var pænt vild uden turbo
Man kan styre sin kværn når man kan hive på hjul ved den hastighed
Ps: det stærkeste jeg har kørt er 260km/t hehe og det var på busa´en, man mærker det næsten ikke :]
(prøvetur hos Mogens mc) -
Så skal i se min Pgo