• Hej med jer :-)

Her på software sektionen er der øverst en liste med gratis programmer, heriblandt firewall.

Jeg står og mangler en god en der virker og som ikke ''annoncerer'' for meget når computeren er tændt. Der er flere på listen og vælge i mellem, men hvad vil i anbefale?

På forhånd tak

Lamajuice - Smager godt

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

_TOOL - LATERALUS_

• hvis du ska ha en go firewall skal du ha en fysisk firewall da den faktisk er bedre end blot software.

men jeg bruger den indbyggede firewall i Kaspersky Internet Security 2011 og nej den er så ik gratis, men jeg bryder mig ik om AVG, Avast, BullGuard og alle dem da de bare finde de fleste som som ik er virus men som virusser, og blokker for ting de ik skal.

• Symantec har også et godt learning mode.

Bullguard blokerer som nævnt en masse uden at spørge, og man skal ind i loggen for at se hvad der eventuelt bliver blokeret. Den oplyser dog hvis man bliver "angrebet" og nogen forsøger at få adgang til ens PC.