Samsung galaxy nexus


  • Ja det er forskellen mellem en AMOLED og en LCD skærm. Så de kan ikke sammenlignes, du skal sammenligne to ens typer før at man kan bruge det til noget.


    skal det forståes sådan at det er generelt at de hvide farver er grumsede på Galaxy Nexus?


    nej det vil jeg bestemt ikke sige det er. Den måde displayet er lavet på viser farver på en anden måde en ved en LCD men det har nu aldrig været en hemmelighed ved AMOLED skærme.
    Vil ikke kalde den hvide farve "grumset", men mere at den at nedtonet lidt i dens lysstyrke, så den ikke skærer så meget i ens øjne. Det er for mig et plus.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg kan lige fortælle jer alle som evt har telenor eller har overvejet og købe deres Galaxy Nexus hos dem at de ikke får den da den ikke kan sammen med deres mobilomstillingsborde, noget de bruger til deres firma løsninger.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW