htc android update

  • Er det den rigtige Simonthk? :)


    Quote

    Tænd for dit internet eller brug WIFI da det koster lidt data.
    Gå ind i indstillinger.
    Tryk på om telefonen.
    Tryk på opdatering af systemsoftware.
    Tryk på kontrollèr nu.
    Herfra gør du bare hvad der står du skal gøre.


    HTC sender nok ikke flere opdateringer ud til deres Hero, hvis du vil have de nyere opdateringer skal du roote den og lægge en ROM på.

  • det er den rigtige Simon :) men sidder i mørke jylland på kursus baerbar!
    Jeg har aldrig haft smartphone før, jeg forstår ikke hvordan man gør! Roote? hvad? Jeg er helt væk! Hjælp tak.

  • det er den rigtige Simon :) men sidder i mørke jylland på kursus baerbar!
    Jeg har aldrig haft smartphone før, jeg forstår ikke hvordan man gør! Roote? hvad? Jeg er helt væk! Hjælp tak.

    At roote er at låse din telefon helt op således at du kan gøre præcis hvad du har lyst til med den :) det giver dig for eksempel muligheden for at ligge custom ROM's på som er lavet af communitiet, dette betyder at der er fjernet ting og opgraderet andre ting, det gør også at du kan få versioner af android på din hero du normalt ikke ville kunne få :)


    en god start hvis du har lyst til at rode med det er at gå ind på XDA-developers.com da de er det ledende forum indenfor modding og hacking af smartphones.


    Jeg kan desværre ikke tilgå XDA lige nu, så jeg kan ikke lige give dig et par links, men når jeg kan vil jeg lige redigere mit indlæg :) hvis du ikke gider vente kan du selv gå ind på XDA og finde din telefon, den ligger så vidt jeg husker under legacy forummet. Derfra kan du gå ind på android development subforummet, hvor du vil finde en masse gode tutorials til at roote og lægge en ny ROM på din telefon :)


    Held og lykke med det :)


    Ninjaedit: Her er et lint til en tråd med absolut alt du har brug for :)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=797740