S: Kameraudstyr (Canon & Nikon).

  • Hej drenge og piger!


    Jeg har netop fået sagt min lejekontrakt op på Frederiksberg, og skal derfor have ryddet ud på værelset.
    Alle ting befinder sig på Frederiksberg, København - og kan sendes. Dog ser jeg helst tingene afhentet.
    Overhold venligst HBO og byd "pp", såfremt det skal sendes.


    Tråden kører på: Hol, HWT, Tweak, DBA og Recordere.


    Tingene bliver solgt, når jeg finder buddet acceptabelt.


    Kamerahuse.


    Nikon D2X:
    Nikon D2X, i flot stand og meget velholdt, dog med små og få knobs hist og her.
    Det er et ergonomisk kamera, i det at man holder godt på det og at der et indbygget "batterigreb" som gør det lettere at tage billeder, hvor kameraet er i vertikal stilling.


    Kameraet blev gennemgået af Nikon-kyndig reparatør for en måneds tid siden ca, og fejler derfor intet!


    Med kameraet kommer der:
    Syv batterier (de ikke strøm så længe), lader og org. Nikon rem.


    HBO: 4500 kr.
    Køb nu pris: 5000 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/nikon-d2x-spejlrefleks-124/id-78447211/


    Canon 50D:
    Canon 50D, i meget flot stand - ser næsten ud som nyt.
    Kameraet er fra 2009 og der er kvittering på det.


    Canon 50D har lige fået en storebror, nemlig 60D'eren. Men mange mener, at 50D'eren leverer ligeså gode resultater som 60D'eren, hvis ikke bedre - hvad angår FPS og lign.


    Med kameraet kommer der:
    Org. emballage, kvittering, lader, to batterier, manual og cd'er.


    Derudover haves der også et org. batterigreb til kameraet (sælges evt. separat, såfremt kameraet er solgt).


    HBO for kamera: 4200 kr.
    HBO for kamera + greb: 4600 kr.
    Køb nu pris for kamera: 4700 kr.
    Køb nu pris for kamera + greb: 5000 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/canon-50d-spejlrefleks-151/id-79135237/


    Fælles:
    De to der køber kamera først, får hver et 1 Gb CF hukommelseskort med i købet.


    Objektiver:


    Canon 85mm F 1.8 USM:
    Canon 85mm F 1.8 USM sælges, eftersom at jeg gerne vil købe Sigma's 85mm F 1.4.


    Objektivet er blevet brugt til portrætter, hvilket det er perfekt til!
    Objektivet er i god stand, stiller skarpt hurtigt og autofocus er så godt som lydløs.
    Et stærkt og godt eksempklar fra Canon-fabrikken.


    HBO: 1700 kr.
    Køb nu pris: 2000 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/ojektiv-canon-85mm-f-18-u/id-79135368/

    Canon 70-200mm F 2.8 L USM:

    Canon 70-200mm F 2.8 L USM sælges, eftersom at jeg primært bruger primes.


    Objektivet er fra ca. år 2000, men fungerer som var det nyt! Objektivet har brugsspor hist og her, dog uden betydning for billedkvaliteten - så det fungerer helt efter hensigten.
    Fokusring og zoomring går som det skal, det har altså ingen skavanker.


    Dette er version I, altså uden IS.


    Med objektivet kommer der:
    Org. modlysblænde og org. Canon opbevaringstaske.


    HBO: 4700 kr.
    Køb nu pris: 5200 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/zoom-canon-70-200mm-f-28-l/id-79204417/


    Håber det vækker interesse.
    God jagt!

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

    Rettet en gang, sidst af fjongejohn ().

  • # Update.
    Canon 5D og Canon 17-35mm F 2.8 L USM er solgt samlet, for 7500 pp, via DBA.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Up.


    Er blevet budt 1800 kr. for Canon 85mm F 1.8, på DBA.


    Som noget nyt, følger der nu org. modlysblænde og en Tokina-læder pose, hvor 85mm'eren passer i.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Update.


    Nu er følgende solgt:
    - Canon 5D mk I.
    - Canon 17-35mm F 2.8.
    - Canon 85mm F 1.8.


    Følgende er tilbage:
    - Nikon D2X.
    - Canon 50D.
    - Canon 70-200mm F 2.8.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Update.


    Nu er følgende solgt:
    - Canon 5D mk I.
    - Canon 17-35mm F 2.8.
    - Canon 85mm F 1.8.
    - Nikon D2X.


    Følgende er tilbage:
    - Canon 50D.
    - Canon 70-200mm F 2.8.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • hvordan ser glasset ud på det
    Canon 70-200mm F 2.8 L USM?


    Er der monteret et filter på det for at beskytte det?

    Glasset er fint, udover to meget små "ridser" eller hvad man vil kalde det - de kan ses, hvis man kigger godt efter - men har testet objektivet inden salg, udelukkende for at kigge efter de "ridser" - og de er altså ikke at se på billederne som den 70-200mm kan levere :)


    Intet filter, jeg er ikke så stor tilhænger af det :)

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Update.


    Nu er følgende solgt:
    - Canon 5D mk I.
    - Canon 17-35mm F 2.8.
    - Canon 85mm F 1.8.
    - Canon 70-200mm F 2.8.
    - Nikon D2X.


    Følgende er tilbage:
    - Canon 50D.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?