SOLGT! 2½ stk. defekte iPhone 3GS 16/32 GB

  • Dette er en samlet annonce for 2 komplette telefoner (defekte) samt en halv telefon til reservedele. Jeg har tralvt med studier og sælger derfor ud af nogle rester.


    #1: iPhone 3GS 16 GB. Den kan ikke tænde, men indmad ser ikke beskadiget ud. Lille flænge øverst i skærm udenfor synsfelt.


    #2: iPhone 3GS 32 GB. Del af restlager af firmatelefoner. Telefonen tænder og kan vise periodisk billede på skærmet. Der kommer lyde fra telefonen, så man kan høre den tænder fint. Tyder på løs forbindelse i skærm. Home-knappen er lidt løs, men funktionel. Kvittering haves pr. mail og kan fremsendes.


    Af reservedele medfølger komplet bagcover fra iPhone 3GS 32 GB i hvid. Brugt, men funktionel. Knapper, højttaler, batteri mm. medfølger - eneste der er taget fra er kamera. Masser af brugbare dele!


    + Helt nyt flexkabel.


    Sælges samlet. Ingen bytte og skambud frabedes. Jeg har handlet meget i disse telefoner og kender værdien. Afhentning (Varde eller Løgumkloster) eller kan sendes.


    Forhandlingspris: 1500 kr.


    Billeder kan ses på min G&G annonce: http://www.guloggratis.dk/tele…hone-3gs/annonce/13425307