hvordan ser du ud????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... også her.... C16 sparkede da røv !... Kan stadig stadig huske den... :))


    Ka også huske min C64 :P Nøj det var grinern :D Spillede konstant sådan et ghostbuster spil på den 8) Ellers spillede jeg det originale hugo spil :tongue:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    hvis man kigger på din profil står der: "22.02.1989"
    hmmm......(tænke-tænke-tænke)
    så må du være 15 år!! :D


    jeg har nu altid været god til regning ;)



    Så er du sgu lige dumpet - eftersom det ikke har været d. 22.02.2004 endnu - så er han altså kun 14 år - lidt pinligt at sidde og blamere sig med at være god til "regning" - og så er det forkert.... :] :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Dette er så mig.
    Dog en SMULE mere kort håret for tiden (Dumme frisør elev)


    Kan være nogen så mig i Rundfunk i onsdag. Sikke en stener jeg lignede der :]


    Hva lavede du i Rundfunk ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Så er du sgu lige dumpet - eftersom det ikke har været d. 22.02.2004 endnu - så er han altså kun 14 år - lidt pinligt at sidde og blamere sig med at være god til "regning" - og så er det forkert.... :] :]


    var jo bare for sjov! :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Så er du sgu lige dumpet - eftersom det ikke har været d. 22.02.2004 endnu - så er han altså kun 14 år - lidt pinligt at sidde og blamere sig med at være god til "regning" - og så er det forkert.... :] :]


    HeHe... PINLIGT... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    :O :O :O :O :O
    jeg fik da 10 i matematik forleden... ;)


    Jeg fiik 7 i engelsk og 6 i tysk i folkeskolen.... Har aldrig haft nogen af delene.... Hvad siger det om folkeskolen ? 8o


    PS. Matematik og regning er langt fra det samme.... Bare for at drille lidt... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeg fiik 7 i engelsk og 6 i tysk i folkeskolen.... Har aldrig haft nogen af delene.... Hvad siger det om folkeskolen ? 8o


    PS. Matematik og regning er langt fra det samme.... Bare for at drille lidt... :))

    i faget "matematik" laver man BÅDE regning OG matematik. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    I folkeskolen gør man det ofte sådan ja, men det er langt fra det samme... Burde du jo også vide... ;)


    det ved jeg skam godt, men jeg ville nu bare pointere at hvis jeg har fået 10 i faget, må det jo være gennemsnitligt matematik og reging, blandet sammen til en karakter.

  • nu er vi vist også kommet ud på et sidespor... ;)
    jeg lavede tråden for at kunne se hvordan tweak-medlemmerne ser ud, og her sidder vi og diskuterer
    om regning og matematik i folkeskolen ;)


    vil lige sige mange tak, for alle jeres pics. :P :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    det ved jeg skam godt, men jeg ville nu bare pointere at hvis jeg har fået 10 i faget, må det jo være gennemsnitligt matematik og reging, blandet sammen til en karakter.


    Jeps, man lad det nu dig ikke stige til hovedet at du kan finde ud af det der laves i folkeskolen... det er jo den lette del. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeps, man lad det nu dig ikke stige til hovedet at du kan finde ud af det der laves i folkeskolen... det er jo den lette del. ;)


    det var nu heller ikke for at blære mig...
    jeg har tænkt mig at gå videre på gymnasiet(matematisk) og tro mig; " THAT'S HELL!!!"
    jeg har hørt mange dårlige udtalelser fra gymnasie-elever, en af de værste er at man skal lave 3 timers lektier HVER DAG!!!! det er slaveri hvis du spør' mig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Så er du sgu lige dumpet - eftersom det ikke har været d. 22.02.2004 endnu - så er han altså kun 14 år - lidt pinligt at sidde og blamere sig med at være god til "regning" - og så er det forkert.... :] :]


    Hmmm...jeg kan se ord, men jeg kan ikke se nogen billeder....? *G* :)) ;)


    Skal vi ikke have at se hvordan "Wizzard" ser ud i VIRKELIGHEDEN? for jeg nægter at tro på du er ham på dit avatar... :)) ;)


    Reveal yourself! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Hva lavede du i Rundfunk ? :)


    Var inde og blive hypnotiseret

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850


  • Tro mig. Det er IKKE en fejl! :evil:

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    det var nu heller ikke for at blære mig...
    jeg har tænkt mig at gå videre på gymnasiet(matematisk) og tro mig; " THAT'S HELL!!!"
    jeg har hørt mange dårlige udtalelser fra gymnasie-elever, en af de værste er at man skal lave 3 timers lektier HVER DAG!!!! det er slaveri hvis du spør' mig :)


    Kender det godt.... ;) .... Har gået på Gym & HF ... ;)