Det nye forum-layout

  • Jeg må slutte mig til koret og sige, den hvide baggrund er slet ikke mig. Det skære i øjnene som det også bliver udpeget tidligere i tråden :thumbdown:


    Men ellers ser det jo lækkert ud. Det er blevet noget mere simpelt og lettere lige at hoppe igang med :)

    Der er da ikke mere hvidt end tidligere, i forumet lige tværdig mod.


    De kommentarer der er tidligere i denne tråd er ikke til det nye design her i December 2013. Men forum ændringer i november 2011.

  • jeg kan simpelthen ikke finde bredde indtillingerne. har kigget under alle de forskellige indstillings faner men der er intet at finde nogen steder.



    er egentlig ikke specielt glad for farve valget på det nye forum men det er nok et spørgsmål om tilvænning.
    som der også er nævnt tidligere ville det være dejligt hvis selve forum oversigten blev lidt mere kompakt så man nemmere får over blik over den.
    og evt gøre spacerne mellem topics lidt mørkere så det er nemmere for hjernen at holde styr på det hele :-9


    ellers fedt arbejde og godt at sitet fornyer sig så længe vi kan vedholde den stemning der er her inde :-)


    :rules:


    /dwmc